Roses

La filòloga, periodista i activista pels drets de les persones amb discapacitat Laura González Ortensi, a la llista d'ERC-Ara Roses

La Secció Local d'ERC Roses anuncia la incorporació de la periodista i filòloga Laura González a la candidatura d'ERC-Ara Roses per a les eleccions municipals del 2019.

Laura Gonzàlez Ortensi va néixer a Roses el 1991 i és llicenciada en Periodisme, graduada en Filologia Catalana i màster en Estudis Avançats en Llengua i Literatura Catalanes. Es guanya la vida corregint textos i redactant continguts web. Ha publicat articles i ressenyes literàries a NúvolButxacaCatorze, Els de dalt, La Lectora La Directa, molts dels quals reflexionant sobre la situació que viuen les persones amb discapacitat en diferents àmbits de la vida i de la societat, com ara l'accessibilitat dels espais públics, l'accés al mercat laboral o la maternitat. Es dedica a estudiar l'obra de Montserrat Roig. També és socia d'Òmnium Cultural.

El candidat a l'alcaldia, Joan Plana, ha declarat que la seva incorporació a la llista suposa sumar un gran talent al projecte, i ha destacat el seu compromís amb la llengua catalana i amb la lluita per la plena inclusió de les persones amb discapacitat a la societat. Dos principis que Plana ha manifestat que són dos dels pilars fonamentals del projecte d'ERC-Ara Roses i que seran unes de les principals línies de treball en cas de poder formar govern.