Roses

Emili Salellas tancarà la llista d'ERC-Ara Roses

Emili Salellas, nascut a Roses l'any 1945, és constructor jubilat i té una llarga trajectòria en el teixit associatiu de la vila. Entre altres coses, ha estat vicepresident del club de futbol Associació Esportiva Roses i també ha format part en diferents etapes de la junta de la Societat Unió Fraternal (SUF).

Salellas es va fer militant d'ERC l'any 2011, en un dels moments més complicats de la formació, i des de llavors ha estat implicat en l'activitat de la Secció Local i ja havia format part de les llistes del 2011 i del 2015. Ara, els republicans volen reconèixer la seva trajectòria social i política amb aquesta posició honorífica a la candidatura del 2019.

El candidat republicà, Joan Plana, ha explicat que" Salellas representa el compromís de dècades amb el poble, tot un símbol de què volem que sigui aquesta candidatura i el futur govern. Fermament compromesos amb la ciutat i pensant tant en el dia a dia com en la ciutat de les dècades que vénen".