Roses

L'assemblea local d'ERC Roses aprova per unanimitat l’acord amb Junts per Roses i Gent del Poble de Roses

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Roses, Municipals, Govern, Pacte, Junts per Roses, Gent del Poble
ERC Roses ratifica per assemblea el pacte amb Junts per Roses i Gent del Poble
Després de setmanes de converses entre les diferents forces polítiques, aquest vespre l'assemblea republicana a Roses ha dit sí per unanimitat a l'acord de govern al qual han arribat les tres formacions, que farà Joan Plana alcalde els dos darrers anys de legislatura.

Tal com ja es va fer públic la setmana passada en un primer comunicat firmat per les tres organitzacions, és un pacte de govern amb la voluntat de garantir la governabilitat de l'Ajuntament i poder engegar projectes ambiciosos per a la defensa de la qualitat de vida, la sostenibilitat i el desenvolupament econòmic de la vila.

El portaveu republicà, Joan Plana, ha volgut remarcar "la cordialitat i l’esperit d'entesa que ha presidit les negociacions", afegint que "treballarem d'una forma coordinada des de totes les àrees per tal de poder desenvolupar una acció de govern eficient, transformadora i progressista, tal com havíem promès".

Així doncs, amb l'aval de la militància republicana, s'obre una nova etapa, amb el compromís inequívoc del Grup Municipal i de la Secció Local d'ERC de treballar des dels valors republicans i fer així de Roses una vila més amable, més inclusiva, socialment més justa i democràticament més lliure.

Després que ho hagin ratificat les respectives assemblees, es farà públic per part dels tres partits la data i el lloc de la presentació integra de l’acord.