Salou

Totes les notícies

Compartim projecte, treballem en equip!

Vols saber què fem a les institucions? Vols preguntar o proposar quelcom? Vine el dilluns 29 d'octubre, a les set del vespre, al Casal Rovira i Virgili de Tarragona, i enraona amb els nostres representants. La teva participació és capdal per a fer cada dia més i millor feina. Compartim projecte, treballem en equip. #femesquerra

Parlem de Política Municipal, amb Esquerra de Salou.

Benvolguts/des saluencs, la secció local d'Esquerra de Salou us convida a informar-vos en sessió oberta sobre el projecte d’urbanització de l'entorn de l’església de Sant Jordi al Cap de Salou. a les 19h del dilluns 8 d'Octubre, al Casal Josep Zamora de Via Aurèlia nª12, Salou, davant de la Torre.

SOPAR DE CARMANYOLA. 5 D'OCTUBRE A LES 20H.

SOPAR DE CARMANYOLA. 5 d’octubre a les 20h.   Veniu a la presó de Mas d’Enric, travessia Comella Moro 15, El Catllar. Per la Carme, ET VOLEM LLIURE. Cantem per la Carme: Oriol Grau, director Coral Sageta de Foc Josep Maria Tuset, guitarra. Amb la gent del Baix Llobregat i Rubí que venen en autocars. Cal portar el sopar, taula i cadira instrument musical o cassola per fer soroll. SI NOSALTRES RESISTIM, ELLES I ELLS RESISTIRAN.

Assemblea ERC

Assemblea oberta a militants, simpatitzants i amics d'Esquerra. A debat l'actualitat del municipi i sessió de treball de l'organització, a les 19 h al Casal Josep Zamora del Via Aurèlia 10. Sigueu benvinguts!

Gran acte de Celebració del 1-O a Salou.“Vam votar!,Vam guanyar!”

La secció local  d'ERC en coordinació amb altres entitats del municipi, dins de la Plataforma Salou per la LLibertat,ha celebrat l'aniversari del 1-O.Amb l’eslògan “Vam votar!, Vam guanyar!”, l’acte es va celebrar al parc de Manel Albiñana, amb un dinar popular amb entreteniments com les actuacions del Mag Struc, la Xaranga, Indultats i els grups Beiats i Terra Ferma. També es va fer una emotiva teatrealització de la diada interpretant i revivint experiències del veïns i veïnes de Salou el dia del referèmdum. ERC de Salou agraeix a tots els participants la seva implicació, 180 comensals i molts més que van vindre a compartir la celebració. També agraïr la col·laboració voluntària del grup musical Beiats, veïns del Cap Salou,els intèrprets, els participants en la logística i els donatius com el cava i el prèstam com l'equip de só. " La majoria de ciutadans de Catalunya se senten sobirans per decidir democràticament allò que volen ser. No hi ha retorn possible, només podem fer que avançar en aquest camí de la sobirania democràtica " Marta Rovira

A Salou, al Casal Josep Zamora, ERC tractarem els temes del proper ple, i altres.

Dilluns dia 24, a les 19.00 h. ens trobem al casal Josep Zamora per tractar diversos temes d'actualitat: Via del tren, plenari,  actes commemoratius de l'1er. d'octubre, propera jornada de treball metropolitana d'ERC al Tarragonès, actes Nova ciutadania i altres.   Informació. El diumenge 30 de Setembre les entitats independentistes organitzem un dinar popular per commemorar l'1er. d'octubre del 2017, una jornada històrica en què Vam Votar i Vam Guanyar!   El dinar tindrà lloc al Parc Manel Albinyana, just al darrere de l’ Institut Jaume I, a les 13.30h. Tiquets a la venda del menú a 10€ pels adults i 7€ pels nens. El menú és el següent: Amanida Catalana. Fideuà o Botifarra amb seques. Fruita o Pastís de Crema Catalana. Pa, aigua, refrescs i vi. Podeu passar a recollir els tiquets pel Carrer Francolí 12 baixos, cantonada amb Via Augusta, en aquest horari: Dijous 20 i Divendres 21, de 18 a 20h. Dissabte 22, de 10 a 13h. De dilluns 24 a Dijous 27, de 18 a 20h. US HI ESPEREM!!!! ENTRE TOTS HO VAM FER POSSIBLE!!!

A la moció incívica de Ciudadanos al plenari de Salou, em fet un Tortosa.

A la moció incívica de Ciudadanos al plenari de Salou, em fet un Tortosa. Durant el plenari de l’ajuntament de Salou del dia 29 d’agost de 2018, el Grup Municipal de Ciudadanos va presentar una moció a favor de la convivència i recolzament incondicional a quantes persones, partits i associacions ciutadanes no independentistes pateixen accions violentes per part del intolerants. Exactament el contrari dels fets ocorreguts la darrera setmana a Salou amb la presència del bus d’Òmnium a la ciutat,acte que va ser contraprogramat per Ciudadanos en demanar per les xarxes socials a la seva gent que actues contra la presència de l'exposició que volia mostrar ÒMNIUM i que no va poder dur a terme. Fins i tot es van haver de desplaçar unitats dels mossos fins al lloc dels fets. .En aquesta moció no entraríem per ser-hi indepes. Es aquesta una moció molt incívica, falsa i carregada d’hipocresia. Es per aquesta qüestió del civisme que el grup municipal d’ERC, el seu portaveu Sandro Boquet i Marçal Curto, va optar per abandonar el plenari durant la votació de la moció incívica de Ciudadanos. Fent el que es diu un Tortosa. Aquesta moció va rebre el recolzament del grup de C’s (4) i del PP (2), els vots contraris del grups de CiU (8) i PSC (4) i del Grup de Guanyem Salou (1) i els dos regidors d’ERC han marxat del ple en aquesta votació.

VINE PER PARLAR DEL PLE MUNICIPAL DE SALOU.

Vine el dimarts 28 d’agost al Casal Josep Zamora de Salou. A les 19.00h. I parlarem del proper ple de l’ajuntament de Salou. I de la moció de Ciudadanos, que molt de que parlar. I de la passejada del diumenge. I del que vulgueu.