Salou

Aprovada per unanimitat la moció d'ERC Salou per solventar el problema de desconnexió ferroviària

Aprovada per unanimitat la moció presentada per ERC Salou per demanar l'increment de les freqüències ferroviàries.

En el plenari d'avui dimecres 29/01/2020 s'ha aprovat per unanimitat del consistori la moció que presentàvem el grup municipal d'ERC Salou en la que defensàvem:

1 – Creació d'una línia única de rodalies BCN-Salou, evitant fer transbord a TGN, així com adequar les freqüències i horaris a la realitat del nostre municipi.

2 – Creació d'un traçat amb ample de vies internacional de Salou a Vila-Seca, connectant amb el nou Corredor del Mediterrani.

3 – Garantir l'aprofitament dels terrenys desafectats per la creació d'un nou Tramvia, integrable urbanísticament, que permeti la connexió amb la resta de municipis del territori.

Aquestes propostes han tingut el vot favorable de tot el consistori, juntament amb aquesta moció s'han presentat tres mocions més dels diferents grups municipals del mateix caràcter i temàtica, en la que tots els grups municipals han estat favorables sabent que és una problemàtica al nostre municipi i que necessita un front comú per abordar la situació i resoldre el més aviat i millor possible.

Des del grup municipal d'ERC lamentem que l'alcalde no hagi sigut capaç d'acordar una declaració institucional amb tot el consistori, però agraïm la unanimitat i consens de tots els grups municipals per seguir treballant per Salou.