Salou

ERC Salou demana en comissió, adherir-se a la campanya t'ho estàs perdent

Des de el grup municipal d'ERC Salou s'ha instat en comissió d'esports que tant l'ajuntament com tots els seus canals de comunicació inclòs tac 12 s'hadereixi a la campanya t'ho estàs perdent una campanya impulsada per la generalitat per donar més visibilitat a l'esport femení.

L'objectiu de la campanya és promoure una major presència de les dones esportistes als mitjans, contribuint així a avançar a cap a la plena igualtat, trencar estereotips socials i mediàtics respecte a l'esport femení i posicionar-lo com un contingut d'interès i capaç d'atraure grans audiències. També pretén consolidar en l'audiència, especialment en infants i adolescents, referents de l'esport femení, ja que massa sovint només tenen com a referents esportistes masculins.

La campanya #ThoEstàsPerdent té el lema "Si no veus esport femení, t'estàs perdent la meitat de l'espectacle". La iniciativa consta de diverses peces audiovisuals que han protagonitzat cinc esportistes d'elit: la medallista olímpica de natació Mireia Belmonte, la multicampiona del món de motociclisme Laia Sanz, la subcampiona de la Champions League femenina de futbol, Alexia Putellas, la tricampiona d'Europa i subcampiona olímpica de bàsquet Laia Palau i la rècord del món de pentatló i heptatló sub-18 Maria Vicente.