Salou

Feina feta pels grups parlamentaris del congres i senat a la situación genrtada per la covid19

Feina feta pels grups parlamentaris del Congrés dels Diputats i del Senat

Resum de la feina feta pels grups Parlamentaris del Congrés i del Senat a la situació generada per la COVID-19
Des del primer moment que la crisi de la COVID-19 va afectar el nostre país, els grups parlamentaris d’Esquerra Republicana a Madrid ens vam posar a treballar per donar resposta a totes les necessitats que van començar a sorgir al seu voltant.

Així doncs, l’objectiu del front de Madrid va ser recollir totes les preocupacions, mancances i propostes que han de permetre donar resposta a la crisi des d’un punt de vista republicà i d’esquerres.

A continuació trobareu un llistat de la feina feta al llarg d’aquests dos primers mesos de crisi de la COVID-19 (si cliqueu a sobre podreu consultar-ne el contingut). Som conscients, però, que la crisi només ha fet que començar i que serà necessària una intervenció política que doni resposta a molts sectors de la societat.

Iniciatives sobre l'emergència sanitària, social, econòmica i cultural
Iniciatives sobre la gestió que ha fet l'Eestat de la crisi

Propostes en comprareixences de ministres
  • Compareixença en Comissió del ministre de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana (27-04). Proposta mesures regulació a desplaçaments en grup per activitat laboral i suspensió del pagament de lloguer i serveis bàsics a col·lectius vulnerables.
  • Compareixença en Comissió del ministre de Agricultura, Pesca y Alimentación (705). Proposta de mesures de flexibilització laboral en la contractació de treballadors agraris (campanyes agràries).

Sol·licituds de compareixences

• Ministre de Seguretat Social i Migracions
  •  Ministra d’Indústria
  •  Ministre d’Interior (x4)