Salou

Esquerra Salou demana un aparcament per autocaravanes

• Autocaravanes

ERC SALOU RECLAMA UN APARCAMENT D'AUTOCARAVANES PER FOMENTAR EL TURISME FAMILIAR

ERC Salou ha proposat al passat plenari del dia 3 de maig la creació de diverses places d'aparcament d'autocaravanes al municipi. Els republicans han reclamat que l'actual normativa impedeix l'aparcament d'aquesta modalitat de vehicles a tot el nucli urbà.

El portaveu del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Salou, Alexandre Boquet ha demanat a l'alcalde "la creació d'unes mínimes places per no foragitar de Salou el turisme familiar de caravanes i autocaravanes que estadísticament, fa una forta aportació econòmica a les poblacions que els faciliten lloc per les seves estances". Boquet ha posat com a exemple les places creades al centre de Reus perquè els visitants amb aquests vehicles els puguin deixar i visitar la ciutat, no pernoctar.

Aquesta proposta es pot considerar una avançada a un projecte que els regidors d'ERC Salou, Alexandre Boquet i Marçal Curto, han proposat a l'inici de legislatura al President del Patronat de Turisme de Salou, Benet Presas i que bàsicament consisteix en "la instal·lació al municipi de Salou d'una zona blava exclusiva per autocaravanes amb els corresponents serveis d'aigües i llum, amb una mínima pernoctació". El grup polític republicà salouenc ha tornat a proposar aquesta iniciativa, "ja que ningú més del consistori a hores d'ara s'ha mostrat interessat i és una bona proposta que cal defensar". Per acabar, el portaveu d'ERC Salou, Boquet ha defensat que "cal que Salou aposti pel turisme familiar, he de cuidar aquest segment i dotar-lo dels mitjans i infraestructures familiars necessàries".