Salou

ERC Salou demana explicacions al equip de govern per la supressió del circuit de gossos "Afinity"

Agility
ERC reclama que l'equip de govern de l'ajuntament de Salou expliqui perquè renuncia a construir el parc per a gossos. Esquerra Republicana Salou ha manifestat públicament que exigeix a l'equip de govern de l'ajuntament de Salou que expliqui perquè s'ha decidit no fer el parc de gossos que estava anunciat. El passat novembre del 2016, el regidor de Medi Natural i sostenibilitat, de Sanitat i Salut Pública, Ramon Pasqual, va anunciar que es duria a terme aquesta iniciativa durant aquest pròxim 2017. Aquesta proposta va ser rebuda amb molt interès per part del grup nombrós que té gossos al municipi, que podria gaudir d'un espai habilitat amb fonts i circuit "Agility". El projecte estava pressupostat en 35.206 € + IVA, en un terreny d'1,5 hectàrees a la zona de l'Avinguda Eduard Punset. El portaveu d'ERC Salou, Alexandre Boquet, ha explicat que "durant la primera quinzena d'abril equip de govern ens informava àmpliament de la construcció d'aquest equipament tan esperat i que tantes reaccions positives havia aixecat entre els nostres con-vilatans i també d'altres municipis que veien aquest equipament com un espai molt atractiu". A més, el republicà Boquet apunta que "ha estat una gran sorpresa quan, després de buscar la informació per veure l'estat del projecte, veiem que l'ajuntament de Salou ha renunciat a la seva construcció i ha suspès el procediment de contractació". Boquet ha declarat que "tot aquest tema s'ha dut en la més estricta intimitat i sense dir res. No hi ha explicacions oficials per part de l'equip de govern i s'ha eliminat tota la informació de les xarxes i de la web". Per aquest motiu, el grup polític d'Esquerra Republicana demana públicament les explicacions oportunes del perquè de la suspensió.