Salou

DEFENSEM LA LLENGUA AL NOSTRE MUNICIPI.

A l’Ajuntament de Salou es va presentar durant el passat plenari una moció defensada per ERC amb la col·laboració de altres forces politiques del consistori.

El portaveu del grup municipal d’ERC a l’Ajuntament de Salou, Sandro Boquet va ser l’encarregat de defensar aquesta moció i el seu argumentari va recaure en la defensa de la llengua al municipi de Salou,” Si som capaços de defensar la llengua, l’escola i la immersió lingüística al país, també hem de fer el màxim esforç per defensar-la al nostre municipi i qui governa té l’obligació de fer-ho, tenir-ne cura i exigir-ho.”

També va donar uns exemples de com poder portar a terme aquesta defensa de la llengua per part de l’administració municipal,” Per exemple que en tota la cartelleria i difusió en qualsevol plataforma de les activitats de les entitats de tots els àmbits, que reben ajusts, subvencions i col·laboracions del ‘Ajuntament i ja que algunes bases així ho diuen, es vigili i facin aquestes publicitats i difusions també en català, cosa que actualment no succeeix en la majoria dels casos.
També en xarxes socials municipals , en algunes d’elles hi ha manca del català. O perquè no, en les classes d’educació vial a les escoles de Salou  que es facin en català, Etc, etc
.”

Sandro Boquet es va mostrar molest per la manca de sensibilitat en el tema i en alguns casos en l’ incompliment de la normativa lingüística del país. Es obligació de l’administració tenir cura. Es l’hora de que actuïn, va dir el portaveu del grup municipal d’ERC a Salou.