Salou

SALOU APROVA UNA MOCIÓ QUE EXIGEIX L’ALLIBERAMENT DELS PRESOS POLÍTICS, EL RETORN DELS EXILIATS I LA DENUNCIA DE LA DERIVA ANTIDEMOCRÀTICA DE L’ESTAT ESPANYOL.

Amb l’abstenció dels quatre regidors del PSC a l’Ajuntament de Salou, i la també la abstenció de tres dels regidors del FUPS( grup local presentat a les llistes electorals municipals amb l’antiga CiU),entre elles la de l’alcalde Pere Granados, es va donar per aprovada durant el ple del passat dilluns, 9 de abril de 2018, moció aprovada per un sol vot de diferencia i que exigeix l’alliberament dels presos polítics, el retorn dels exiliats i la denuncia de la deriva antidemocràtica de l’estat espanyol.

Aquesta moció fou presentada per el grup municipal d’ERC que conta amb dos regidors i per els quatre regidors de l’antiga CiU(Martina Fourrier, Marc Montagut, Ramón Pasqual i Benet Presas i amb el vot favorable de Maria José Rodríguez(FUPS), el representant del grup municipal de Guanyem també va votar favorablement a la moció, fent que se asseguressin un total de 8 vots a favor. Ciudadanos i el Partit Popular de Catalunya van fer el que era previsible, votar en contra.

La moció va ser aprovada doncs amb 8 vots a favor, 7 abstencions i 6 vots en contra.