Salou

SALOU COMENÇA A DEFINIR-SE.

El ple de Salou celebrat aquest dimecres ha aprovat una moció d’ERC de denúncia a la criminalització dels CDR “per part de l’aparell de l’estat espanyol”. Amb aquesta moció ERC Salou dona veu als CDR per dir a la ciutadania que es consideren una forma d’acció política absolutament legítima. La moció s’ha aprovat amb els vots favorables d’ERC , Guanyem i els regidors de CiU Martina Fourrier, Maria José Rodríguez, Marc Montagut, Benet Presas i Ramón Pascual. El PP i Ciudadanos han votat en contra, mentre que el PSC, l’alcalde, Pere Granados, i els regidors de CiU Júlia Gómez i Jesús Barragán s’han abstingut.

La moció presentada pel grup municipal del PP “de rebuig als actes violents ocorreguts els darrers dies a Catalunya”, ha quedat descartada per la seva aprovació al plenari. La proposta dels populars s’ha rebutjat amb els vots en contra d’ERC, Guanyem, i els regidors de CiU Benet Presas, Marc Montagut, Martina Fourrier, Ramon Pasqual, i Maria José Rodríguez. El PP i Ciudadanos han votat a favor, però  el PSC, l’alcalde Pere Granados i els regidors de CiU Júlia Gómez i Jesús Barragán han votat abstenció.