Salou

A la moció incívica de Ciudadanos al plenari de Salou, em fet un Tortosa.

Durant el plenari de l’ajuntament de Salou del dia 29 d’agost de 2018, el Grup Municipal de Ciudadanos va presentar una moció a favor de la convivència i recolzament incondicional a quantes persones, partits i associacions ciutadanes no independentistes pateixen accions violentes per part del intolerants.

Exactament el contrari dels fets ocorreguts la darrera setmana a Salou amb la presència del bus d’Òmnium a la ciutat,acte que va ser contraprogramat per Ciudadanos en demanar per les xarxes socials a la seva gent que actues contra la presència de l'exposició que volia mostrar ÒMNIUM i que no va poder dur a terme. Fins i tot es van haver de desplaçar unitats dels mossos fins al lloc dels fets.

.En aquesta moció no entraríem per ser-hi indepes.

Es aquesta una moció molt incívica, falsa i carregada d’hipocresia.

Es per aquesta qüestió del civisme que el grup municipal d’ERC, el seu portaveu Sandro Boquet i Marçal Curto, va optar per abandonar el plenari durant la votació de la moció incívica de Ciudadanos. Fent el que es diu un Tortosa.

Aquesta moció va rebre el recolzament del grup de C’s (4) i del PP (2), els vots contraris del grups de CiU (8) i PSC (4) i del Grup de Guanyem Salou (1) i els dos regidors d’ERC han marxat del ple en aquesta votació.