Salou

Gran acte de Celebració del 1-O a Salou.“Vam votar!,Vam guanyar!”

La secció local  d'ERC en coordinació amb altres entitats del municipi, dins de la Plataforma Salou per la LLibertat,ha celebrat l'aniversari del 1-O.Amb l’eslògan “Vam votar!, Vam guanyar!”, l’acte es va celebrar al parc de Manel Albiñana, amb un dinar popular amb entreteniments com les actuacions del Mag Struc, la Xaranga, Indultats i els grups Beiats i Terra Ferma.
També es va fer una emotiva teatrealització de la diada interpretant i revivint experiències del veïns i veïnes de Salou el dia del referèmdum.
ERC de Salou agraeix a tots els participants la seva implicació, 180 comensals i molts més que van vindre a compartir la celebració. També agraïr la col·laboració voluntària del grup musical Beiats, veïns del Cap Salou,els intèrprets, els participants en la logística i els donatius com el cava i el prèstam com l'equip de só.

" La majoria de ciutadans de Catalunya se senten sobirans per decidir democràticament allò que volen ser. No hi ha retorn possible, només podem fer que avançar en aquest camí de la sobirania democràtica " Marta Rovira