Salou

Benvolguts tots i totes.

Després d’un llarg temps de reflexió personal, he pres la decisió de no presentar-me com a cap de llista a les pròximes eleccions municipals del 2019, malgrat haver estat unànimement elegit per la militància el passat mes de juny.

Vaig encapçalar la llista el 2011 i el 2015 i porto bastants anys molt compromès treballant en el projecte d’ERC a Salou.  Ara, sincerament, no em veig amb  prou il·lusió  i força per tornar a encapçalar el projecte del 2019  per quatre anys més. Està molt meditat des de fa bastants mesos i vull agrair des d’aquestes línies tot el suport que he rebut de moltes persones.

També crec,  i ho he dit moltes vegades,  que no s’ha d’estar massa temps  en política de primera línia i que cal fer partícip a més gent. A la fi, el projecte polític d’ERC a Salou no és personal ni respon a la imatge  d’una sola persona; és un projecte de partit i de la gent que en forma part i hi simpatitza per la manera de veure el municipi i el país. També  perquè som republicans i volem fermament la independència del nostre país.
En política, com en la vida, ningú és imprescindible. Tal i  com vaig explicar en l’assemblea de militants i amics,  la feina s’està fent seguint el model republicà i el model municipalista d’ERC. I  així ha de ser.

Gent per fer-ho n’hi ha. I a més, amb il·lusió i capacitats suficients. Per això hem crescut tant a Salou i també perquè els nostres convilatans  han vist i valorat la feina feta durant els darrers quatre anys (9-N, 1-O, 21-D, mobilitzacions, actes, reivindicacions), com hem actuat nosaltres i què han fet d’altres.
També he decidit que a primers d’any deixaré l’acta de regidor per facilitar la incorporació  i integració al grup municipal del nou regidor o regidora  d’ERC a l’Ajuntament de Salou. Jo continuaré treballant com a militant de base .

La tasca dels regidors del grup municipal ha estat molt seriosa, constructiva i fiscalitzadora i crec que feta amb rigor i compromís vers el nostre programa i l’argumentari polític.

Per tant,  us demano que feu confiança i doneu suport  a ERC Salou com me l’heu donat a mi durant aquest temps. No ho dubteu, perquè a Esquerra sempre hi som.

Seguim i guanyem!!!

Alexandre Boquet