Salou

ERC Salou organitza unes jornedes participatives i obertes a la ciutadania i entitats locals per elaborar el programa electoral.

A Esquerra Republicana de Catalunya de Salou posem en marxa unes jornades participatives per elaborar el programa electoral de les properes eleccions municipals .Convidem a  tota la ciutadania salouenca a col·laborar-hi aportant les seves propostes en pro d’un Salou més cohesionat, més emprenedor, més pròsper i més just.
Els reptes de futur que tenim a Salou en els propers anys necessiten la participació activa de tota la ciutadania per dur-los a bon port.
A Salou, els republicans entenem que la veritable democràcia ha de ser oberta i participativa. Els pilars per edificar un govern obert són la transparència, el retiment de comptes, la participació i la cooperació.
Les jornades de treball inicialment seran embrió d’idees, recollida de propostes amb les quals gestarem un projecte de ciutat real, propera i oberta a un nou progrés econòmic i social. Per això convidem tota la ciutadania, a títol particular o bé representant la seva entitat, a formar-ne part, a abocar-hi les seves inquietuds i projectes per, entre tots plegats, definir el Salou que imaginem i volem, el Salou ciutat puntera del nou país.
El 2015 vam fer un programa electoral molt complert i que encara té vigència, però ara ens proposem un programa molt més potent ton hi càpiguen moltes més coses.
Vine avui dillums al Casal Josep Zamora de Via Aurèlia, a les 19.00h i podràs participar amb nosaltres del futur del la teva ciutat.
#sensefiltres
#MunicipiRepublicà