Salt

Inauguració del primer local de barri al Sector Centre de Salt amb l'exposició "Recuperem la memòria, som veïns"

Ahir a la tarda es va inaugurar el primer local de barri del que en podran gaudir els veïns i veïnes del Sector Centre de Salt, acompanyada de l'exposició "Recuperem la memòria, som veïns". El seu objectiu era fer exhibició de la memòria històrica de l'evolució del barri.

Per dur a terme aquesta exposició, s'han recollit fotografies antigues per explicar d'on venim i recordar com ha canviat el Sector Centre al llarg dels anys, juntament amb un vídeo del procés de la seva creació i recull.

Totes aquestes accions també tenien com a finalitat generar sentiment de pertinença al barri i fer que la gent el senti com a seu, així com reforçar la feina que s'hi ha fet aquests dos últims anys, tals com la reforma del passatge d'Elisenda Montcada, a la Plaça dels colors i la Plaça Llibertat, entre altres.

Agraïm l'ajuda de tots els que van col•laborar per fer que l'exposició d'ahir fos un èxit, tals com Vincle, el Consorci de Benestar Social, l'Ajuntament i l'Arxiu Municipal, i l'Associació de veïns del Barri Centre, i la resta d'entitats del municipi.