Salt

Segona edició de la fira de ‘food trucks’ de Salt.

Salt acollirà la segona edició de la Fira Food Truck Market&Co, que tindrà lloc entre els dies 13 i 15 d’abril. L’esdeveniment té l’objectiu de dinamitzar aquest sector a l’alça i, per ara, és la única fira d’aquestes característiques a Catalunya.
Food truck és un anglicisme per referir-se a les furgoteques, que són les furgonetes i els camions restaurants. Són vehicles equipats per preparar i vendre menjar a la via pública.
Ahir es van donar a conèixer els actes previstos per enguany. Van participar en la presentació de la fira l’alcalde de Salt, Jordi Viñas; el regidor de Dinamització Econòmica, Àlex Barceló; el director de La Mirona, Quim Marcè, i el president de l’Associació Girona Food Trucks, Jean-Michel Gallinaro. “Salt va fer una aposta per aquesta fira, que volem que es vagi consolidant i creixent, no tan sols en volum, sinó també en qualitat”, va dir Viñas.
Amb tot, més de 30 furgoteques ompliran el Pla de Salt, una xifra superior a les 27 del 2017. Hi haurà un Espai Market per gaudir de l’oferta gastronòmica i un Espai Empresa dedicat als professionals i a les companyies de productes i serveis relacionats amb el sector, així com una jornada tècnica d’interès pels food trucks i per a emprenedors que vulguin impulsar el seu propi negoci.
Hi haurà, a més, tallers i jocs. I, a l’Espai Escenari, RGB-La Mirona oferirà una programació especial amb concerts en directe. Entre d’altres, dissabte hi actuaran L’Hora del Joglar, la Girona Big Band i la Moderna, i, diumenge, To Wit i hi haurà un vermut electrònic.

ElPuntAvui.