Salt

Totes les opinions

Jordi Viñas

El municipalisme és clau per a la república

"Ens ho juguem tot. El municipalisme serà la clau que permetrà tirar endavant la República Catalana, com també ja ho va ser el passat 1 d'octubre." "Ens cal més que mai, consolidar la república des de la base. Serà a partir dels ajuntament republicans i de la mà d'un poble compromès que aconseguirem el motor que la implementarà." "Aquest és un procés que va néixer des del territori. El poble ha estat el pal de paller del moviment independentista, però ara els ajuntaments tenim la gran responsabilitat de liderar-ho.

Joel Molina

La “R” de Republicana

Analitzem un moment les nostres sigles, “ERC”. La “E“ d'Esquerra defineix els nostre ideal social i econòmic, amb la “C” de Catalunya delimitem el nostre àmbit territorial. Però què passa amb la “R”? Què passa amb la R de Republicana?   Sovint la gent associa la R de Republicana al sistema de govern que defensem. Som republicans, i com a tals defensem un sistema de govern representatiu on el cap d'estat no se'ns imposa, s'elegeix.

David Majó

Herois Anònims

Segur que en coneixeu algun, no és difícil trobar-ne, parlem de persones que decideixen  fer un acte altruista com no n’hi ha altre, donar els seus òrgans per poder donar vida a altres persones quant ells ja no els necessiten. I no és poca la  gent a la que poden  ajudar. De vegades  un sol donant pot salvar fins a vuit persones, no cal tindre unes condicions especials, ni l’edat es cap impediment, tothom pot ser donant.