Salt

Qui som

Gent compromesa i motivada, al servei del país i del poble

La “Secció Local” és l’òrgan territorial d’ERC a l’entorn del qual s’hi adscriuen militants, simpatitzants i amics que resideixen en l’àmbit del municipi de Salt.
Disposem d’un local al C/ Major 234, on fem les reunions del diversos grups de treball i les assemblees, on s’informa de les activitats que planifiquem i es desenvolupen al nostre poble.
Mensualment l’Alcalde, els regidors i les regidores ens informen de les iniciatives i polítiques del govern municipal a la vegada que els militants i membres de la secció local, traspassen a aquests les seves inquietuds, propostes, opinions, sobre l’estat de les coses a Salt.
Aquesta tasca, exercida de forma continuada i pròxima als ciutadans, gracies al treball constant i honest d’un equip de persones motivades i convençudes de que les polítiques d’Esquerra Republicana poden ser útils per el poble i pel país, ens va dur a aconseguir 5 regidors i assolir l’alcaldia de Salt.
Us convidem a unir-vos al grup de saltencs i saltenques que ja col·laboren amb ERC. Hi trobareu un grup de persones motivades i compromeses amb el poble i el país.
Imatge