Santa Cristina d'Aro

Totes les notícies

CARTA DE LA CANDIDATA LOURDES FUENTES

Santa Cristina d’Aro, 24 05 2019 Estimades amigues i amics, no vull molestar per robar-vos aquets minuts, tampoc vull fer-me pesada i que mal interpreteu aquesta llibertat que m’he pres,  com si fos un objectiu d’ambició personal en aquest complicat mon de la política. Si requereixo la teva atenció i reflexió, es per la gravetat del moment que estem vivint les persones de profundes conviccions democràtiques com nosaltres. Et demano de manera directe, el teu VOT, que ens ha de servir per contribuir a emplenar tot Catalunya de Municipis amb els Ajuntaments REPUBLICANS que molta falta ens fa i farà en un futur molt pròxim. Moltes gràcies, una forta abraçada,  compto amb tu.     Lourdes Fuentes Faig. Cap de llista d’ERC de Santa Cristina d’Aro.

XERRADA COL-LOQUI A SANTA CRISTINA D'ARO

Ahir es va fer aquesta xerrada, col-loqui, a Santa  Cristina d'Aro, promoguda per ERC , amb els companys Laia Cañigueral, (candidata al Congrés), Jordi Martí (candidat al Senat), presentats per la nostra candidata per alcaldessa Lourdes Fuentes i Faig. Va ser molt interessant, tot el que es va expressar en els parlaments. Hi va assistir un bon nombre de ciutadans que  al acabar varen prendre una copa de cava.

PRESENTACIÓ LLISTA ELECTORAR ERC SANTA CRISTINA D'ARO

Aquest diumenge a Santa Cristina, s'ha presentat la llista electoral d'ERC per les properes eleccions municipals. Un acte molt emotiu, amb un ambient de companyonia fidel als principis republicans generador d'una pinya transversal ciutadana cap a la gestió dels béns comuns d'aquesta vila. Moltes gràcies a tots per la vostra participació. Executiva Local d'ERC. SALUT

Jornada de Formació Dissabte 16 de febrer 2019

Auditori Manel Xifra i Boada (Parc Tecnològic de la Universitat de Girona) Formació per a candidats/ates i membres del comitè de campanya: el projecte polític municipal d’Esquerra Republicana, aspectes jurídics i calendari de les candidatures municipals i finançament de la campanya electoral. Una Jornada molt aclaridora i instructiva per a la formació dels futurs regidors municipals. Hi assistiren varis companys de la SL de Santa Cristina que estan proposats per a formar part de la llista electoral.

Lourdes Fuentes, candidata d'ERC a Santa Cristina d'Aro

Ahir vespre es va fer l'acte de presentació de la companya Lourdes Fuentes i Faig per anar de cap de llista a les properes eleccions municipals de Santa Cristina d'Aro.  El conferenciant que acompanyava la presentació va ser en Joan Margall, diputat D'ERC a Madrid i exalcalde de Torroella de Montgrí, amb una molt interessant xerrada sobre els moments que estem vivint. Van venir bastantes persones del municipi, la sala estava plena a vessar, es va oferir un aperitiu a la concurrència. BON CORATGE, SORT, SALUT i REPÚBLICA.

COMMEMORACIÓ DE L'1-OCTUBRE

Aquest diumenge a l'escola Pedralta de la nostra vila, es va celebrar un emotiu acte de la ciutadania per commemorar la diada d'ara fa un any de la votació del referendum d'autodeterminació de Catalunya. Varen fer varis parlaments destacades persones del municipi, com també es llegiren unes magnífiques poesies i es cantaren diverses cançons cloent amb l'himne nacional de Catalunya Els Segadors. Després una "xocolatada" popular va tancar una emotiva celebració entre companys i amics que senpre hi son i  fan pinya quan les circunstàncies ho demanen.                                                                          Manifest Ara fa un any, l’1 d’octubre de 2017, vam viure un dels moments més transcendents de la història del nostre país; una de les expressions d’apoderament ciutadà, de resistència civil no-violenta i d’exercici de la democràcia més importants de la història recent. Ara fa un any vam votar en referèndum la independència de Catalunya, que és la millor manera que té qualsevol poble sobirà per decidir com vol que sigui el seu futur polític. Un referèndum que ho va canviar tot. Ens vam unir per fer-ho possible i vam demostrar que la sobirania del poble sempre podrà fer front a qualsevol intent de reprimir-la. Perquè, malgrat la repressió de l’estat espanyol, els centenars de persones atonyinades, les urnes confiscades, la intimidació de la policia espanyola i les constants i infames amenaces, res no va poder aturar la ferma voluntat d’autoorganitzar-nos per aconseguir la lliure expressió del nostre vot. No va ser un referèndum normal, tranquil i serè, com hauria d’haver estat en un estat que pertany a l’Europa que, suposadament, garanteix els drets civils i polítics dels seus ciutadans i ciutadanes. Va ser un referèndum que va demanar un enorme esforç de molta gent per fer-lo possible. Un esforç que cal reconèixer-nos i agrair-nos. Des de les persones que van organitzar tots els preparatius fins a les que van traslladar i custodiar urnes i paperetes, passant per les que van estar organitzant activitats durant tot el cap de setmana per mantenir i assegurar que els col·legis electorals estiguessin oberts, les que van desenvolupar la plataforma digital i la van defensar dels atacs informàtics, les que van ser membres de les meses electorals, les que van formar part de l’administració electoral, les que van col·laborar voluntàriament durant tota la jornada, les que es van quedar a les portes dels col·legis per defensar les urnes amb els seus cossos quan va ser necessari i, finalment, tota la gent que va exercir lliurement el dret de vot.

Assemblea General per escollir candidat a cap de llista

El passat dia 17 del corrent mes de setembre, a la seu de l'Executiva Local  d'ERC de Santa Cristina d'Aro, es va cel-lebrar una Assemblea General per escollir el candidat a cap de llista per les properes eleccions mucicipals de la primavera del 2019. Es van presentar dues candidatures: Josep Xifre i Deulofeu i Lourdes Fuentes i Faig. Va sortir guanyadora de la votació,  la Sra. Lourdes Fuentes i Faig que queda nomenada com a cap de llista. També, aprofitant la concentració de la militància, per assistir a l'Assemblea es va dur a terme un acte molt entranyable, consistent en destapar una placa situada a la façana amb el nom de la seu, que a partir d'aquest moment diu:SECCIÓ LOCAL ERC - TOMÀS ROSÉS i PIJUAN, com a reconeixament de tots els companys i amics,  per tot el treball fet per aquest mil-litant durant tans anys.¡GRÀCIES TOMÀS, UN EXEMPLE PER TOTS!