Santa Cristina d'Aro

ASSEMBLEA INFORMATIVA A LA BISBAL 02 FEBRER 2018

El passat divendres dia 02 de febrer de 2018, es va celebrar a La Bisbal d’Empordà  la Assemblea Informativa d’ERC de les comarques  de Girona.
Feien de ponents, moderadors i dirigien la xerrada-col-loqui els companys Sergi
Sabrià i Benito i David Mascort i Subiranas.
Una important assistència de militància i càrrecs electes hi érem presents.
El tema principal era explicar a la militància (dins lo possible), on som en aquest moment, “el monotema” que tantes confusions i controvèrsies genera, cap on anem, i el full de ruta que tenim........, si es que el tenim.
El “on som”, queda clar que estem en una aturada tècnica, per l’ajornament proclamat pel President del Parlament, M.H. Roger Torrent i Ramió, esperant que JxCat defineixi l’estratègia per investir al M.H. President  Carles Puigdemont i Casamajó novament President de la Generalitat de Catalunya i de manera que aquesta investidura, no comporti incompliment de les lleis existents amb el 155 pel mig, el que comportaria emplenar més les presons de polítics  innocents que no fan altre cosa que complir amb el mandat del seu electorat.

El “full de ruta” es evident que queda absolutament condicionat pel que proposi i demani JxCat per l’envestidura del President M.H. Carles Puigdemont i Casamajó, per tant hem de dir que en aquets moments les negociacions no estan tancades, vol dir que segueixen, fins que no hi hagi un acord dels dos partits guanyadors en escons, de les passades  eleccions del 21 de desembre 2017, no sabrem cap on anem i quins objectius ens proposem assolir.

SALUT i REPÚBLICA