Sant Adrià de Besòs

ERC Sant Adrià proposa, conjuntament amb MES, la creació d’un pre-consell de barri per a Sant Adrià Nord

Mocions
El Grup Municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Adrià, juntament amb Moviment d’Esquerres, han aconseguit aquest mes l’aprovació d’una moció en què demanaven la creació d’un pre-consell de barri per a Sant Adrià Nord, així com l’impuls i dinamització dels consell de barri existents.

El ple de l’ajuntament del passat mes de març ha aprovat amb el vot favorable de tots els grups, tret de les abstencions de PP i C’s, la creació d’un pre-consell de barri per a Sant Adrià Nord.

El pre-consell de barri, que s’haurà de constituir en un període no superior a sis mesos, és el primer pas per a la creació d’un consell de barri per al marge dret del riu, entre el pont de l’autopista i el límit nord, a tocar de Santa Coloma i Badalona.

La moció, que inclou un total de nou acords, busca també potenciar i revifar els consells de barri existents a Sant Joan i el Besòs.

Entre els acords, es demana una major publicitat de la tasca dels consells de barri i una major informació sobre el seu funcionament i les tasques desenvolupades a les comissions permanents.

Per al regidor i portaveu d’ERC – Avancem, Rubèn Arenas“el consell de barri és una eina important per afavorir la participació de la ciutadania en els afers que l’afecten més de prop”. Segons els republicans, “necessitem un ajuntament amb parets de vidre i que puguem decidir entre tots, per això hem volgut crear aquest consell de barri”.