Sant Adrià de Besòs

Pol Carrión elegit nou president d’Esquerra Republicana a Sant Adrià

Assemblea local per escollir la nova executiva
La nova executiva d’Esquerra Republicana a Sant Adrià manté la majoria dels càrrecs existents i incorpora noves cares i eixos d’actuació.

Pol Carrión, fins ara secretari de política municipal d’ERC Sant Adrià, ha estat nomenat aquest divendres president de la Secció Local dels republicans. David Oliver serà la persona que ocuparà el càrrec de la secretaria de Política Municipal a partir d’ara.

La nova executiva crea la secretaria de nova ciutadania que estarà a càrrec de Maria Lladó.

L’executiva manté la figura de la vicepresidència en Antoni Vélez, finances amb Rubèn Arenas i la secretaria d’organització i comunicació amb Jordi Borràs. La fins ara presidenta Gemma Pla serà la secretària d’Imatge.

L’executiva formada per sis homes i cinc dones tindrà en Marta Giralt la secretària de Feminisme i LGTBIQ+. Les joventuts d’Esquerra estaran representades per Cristina Meseguer. Mercè Curto ocuparà una vocalia.

Objectiu: municipals 2019
L’executiva inicia la seva singladura amb la vista posada a les eleccions municipals. Pel nou president Pol Carrión, “malgrat estiguem en una situació complexa a nivell Nacional no hem de distreure la feina a la ciutat. Esquerra és un partit municipalista i seguirem treballant com ara per fer una Sant Adrià millor.”

Mots clau
: Pol Carrión