Sant Adrià de Besòs

Esquerra Sant Adrià proclama Rubèn Arenas cap de llista per a les eleccions municipals del 2019

• Rubèn Arenas en un moment del seu discurs ERC Sant Adrià
  • Rubèn reb l'aplaudiment dels militants un cop fet el recompte ERC Sant Adrià
  • Un moment de l'assemblea ERC Sant Adrià
  • Moment de la Votació ERC Sant Adrià
Rubèn Arenas i Garcia ha estat reelegit aquest dissabte 19 de maig com a candidat d’Esquerra Republicana Sant Adrià per a les eleccions municipals que se celebraran el maig del 2019, per 32 vots a favor i cap vot en blanc.

La unitat de la secció local al voltant del candidat va ser indiscutible, i els militants i amics ha premiat la seva tasca com a portaveu tornant-lo a escollir com a alcaldable per a les futures eleccions municipals.

En el seu discurs de presentació Arenas ha reclamat l’orgull de ser adrianenc: “Vull que Sant Adrià sigui la ciutat de les oportunitats, de l’aposta en la recerca i en la instal·lació d’empreses d’energia verda, la ciutat del memorial del Camp de la Bota, una ciutat amb futur”, i ha carregat contra la manca de lideratge de l’equip de govern actual: “Sant Adrià ha de creure en les seves possibilitats, ara no les veiem perquè tenim un Equip de govern que no té projecte de ciutat i un alcalde que no té prou lideratge per enfrontar-se als enormes reptes d’aquesta ciutat”.

En el seu discurs, el ja alcaldable, també ha destacat el projecte inclusiu d’ERC, en un moment en que els partits del 155 acusen l’independentisme de supremacista. “Som un partit que mai pregunta quina llengua parles a casa, ni on has nascut, som una casa on hi cabem tots. No som nacionalistes, som republicans i tothom que vulgui caminar cap a la República, en definitiva cap a majors quotes de llibertat i justicia social té un espai al nostre vagó”.

Dinar de germanor
La jornada va finalitzar amb un dinar de germanor entre els assistents a l’assemblea i les persones que van fer d’apoderades a les passades eleccions del 21 de desembre, en què Esquerra Republicana va aconseguir uns resultats històrics a Sant Adrià, erigint-se com a tercera força política a la ciutat i segona força a la majoria de barris.