Sant Adrià de Besòs

Demanem la millora de l'accessibilitat a la parada d’autobús Av. Pi i Margall - C. Ricart

Des de fa temps els veïns i veïnes venen queixant-se de la manca d'accessibilitat de la parada d'autobús que hi ha a l'av. Pi i Maragall amb C. Ricart. Aquesta manca d'accessibilitat suposa un risc de caigudes per les persones que pujen o baixen dels autobusos. Aquests riscos augmenten quan es tracta de persones grans o amb mobilitat reduïda.

Malgrat la xarxa d’autobusos està adaptada en la seva totalitat per a persones amb mobilitat reduïda, existeixen instruments municipals per a millorar l’accessibilitat de les parades d’autobús. Una de les més importants és a través de la instal·lació de plataformes que millorin la pujada i baixada del vehicle de transport.

Per facilitar la implantació d'aquestes mesures, existeix un compromís de l’AMB per assumir el 50% del cost d’aquestes plataformes mitjançant la signatura d’un conveni.

Demanem doncs que l'ajuntament busqui una sol·lució a la millora d'accessibilitat d'aquesta parada, ja sigui mitjançant la seva reubicació o com a sol·lució millor, la instal·lació d'una plataforma.

• Millora accessibilitat parada d’autobús Av. Pi i Margall - C/Ricart