Sant Adrià de Besòs

Butlletins digitals

Per un Camp de la Bota digne amb la memòria

Dissabte 2 de març a les 12h. acte per la dignificació de la memòria al Camp de la Bota, amb la presència de la consellera de Justícia, Ester Capella; el regidor d'ERC, Antoni VélezRosa Ma Xifré, neta de l'alcalde republicà Frederic Xifré; Toni Bou, president de la sectorial de Memòria i Reparació i l'alcaldable d'ERC a Sant Adrià, Rubèn Arenas.

Llegeix
Tens una idea per Sant Adrià? RepubliquemSAB!

Des d'Esquerra Republicana de Catalunya Sant Adrià de Besòs hem posat en marxa una nova eina per escoltar la ciutadania, el web www.republiquemsab.cat en que els adrianencs i adrianenques poden enviar les seves propostes i idees per millorar la ciutat.

Butlletí gener 2019

Aquest mes hem presentat una moció per refermar el compromís de l'Ajuntament amb l'enderroc de l'edifici del carrer Venus. També hem presentat una moció de rebuig a les detencions arbitràries contra independentistes; en aquesta darrera moció, ICV s'ha sumat a la pinça PP, PSC i C’s per tombar-la.

Butlletí novembre 2018

Moció que demanava garantir la convivència, la llibertat d’expressió i l’abolició de la monarquia. El PSC s’ha posat al costat del PP i Cs per fer valer la majoria monàrquica del consistori. També hem presentat i aprovat una moció impulsar la bicicleta com a mitjà de transport sostenible intraurbà i interurbà.

Butlletí octubre 2018

Hem votat favorablement les taxes a canvi d’un compromís per fer-les redistributives. Hem aprovat una moció de transparència per fer públiques les agendes de l’Alcalde, regidors i càrrecs de confiança, i un moció conjunta per convertir l’antic CAP de la Mina en una residència de gent gran i centre de dia.

Dinar de germanor 2018

Com ja és tradició, el proper dissabte 8 de setembre a la barraca del Jovent Republicà a la Rambleta, i coicidint amb la Festa Major de Sant Adrià, celebrarem el dinar de germanor d'ERC Sant Adrià en el qual ens hi acompanyarà la Marta Vilalta, portaveu d'Esquerra Republicana de Catalunya.