Sant Adrià de Besòs

Qui som

Sigueu benvingudes i benvinguts a la web de la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Adrià de Besòs.

Aquest espai pretén ser una àgora a on obertament explicarem el que està passant a Sant Adrià, a Catalunya i al món. On esperem que interacteu per explicar-nos què en penseu, per esmenar-nos si errem, per ajudar-nos en tot allò on us sentiu capacitats per col·laborar. En definitiva, l’espai digital a on comunicar-vos amb nosaltres i a on fer-vos partícips del projecte d’esquerres, republicà i independentista que representem a Sant Adrià.

Ara comencem una nova etapa, que coincideix amb un context nacional que no podem desaprofitar. Ens hem dotat d’un equip de persones sòlid i amb una clara intenció de dur a terme un projecte estable on el protagonisme el tindrà la ciutadania adrianenca. Volem construir una ciutat funcional, atractiva i cohesionada socialment. Reivindiquem la identitat adrianenca i catalana, volem un Sant Adrià de Besòs digne dins d’un estat català lliure

Volem que aquesta pàgina també sigui vostra. Gaudiu-ne dels continguts, compartiu-los i aprofiteu-vos d’aquest espai per apropar-vos a nosaltres. Els vostres problemes són els nostres problemes. Així, plegats, el somni d’una ciutat millor serà possible.

Salut!
Imatge