Sant Adrià de Besòs

Qui som

Sigueu benvingudes i benvinguts a la web de la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Adrià de Besòs.

Aquest espai pretèn ser un àgora on obertament explicarem el que està passant a Sant Adrià, a Catalunya i al món. On esperem que interacteu per explicar-nos que en penseu, per esmenar-nos si errem, per ajudar-nos en tot allò on us sentiu capacitats per col·laborar. En definitiva, l’espai digital on comunicar-nos i fer-vos partíceps del projecte d’esquerres, republicà i independentista que representem a Sant Adrià.

Ara comencem una nova etapa, que coincideix amb un context nacional que no podem desaprofitar.  Ens hem dotat d’un equip de persones sòlid i amb una clara intenció de dur a terme un projecte estable on el protagonisme el tindrà el ciutadà adrianenc. Volem construir una ciutat funcional, atractiva i cohesionada socialment. Reivindiquem l’identitat adrianenca i catalana, volem un Sant Adrià de Besòs digne dins d’un estat català lliure.

Volem que aquesta pàgina, també sigui teva. Gaudeix dels continguts, comparteix-los i aprofita’t d’aquest espai per apropar-te a nosaltres. Els teus problemes, són els nostres problemes. Així plegats, el somni d’una ciutat millor serà possible.

Moltes gràcies!
Imatge