E.R.C. Santa Maria de Palautordera

ERC i les JERC, EN SUPORT A LA PETICIÓ POPULAR SOBRE UNES TARIFES SOCIALS MES JUSTES PELS USUARIS DE LES PISCINES MUNICIPALS DE SANTA MARIA DE PALAUTORDERA

ERC i les JERC lluitem per una piscina a l'abast de tothom, però malauradament des de l’actual equip de govern de Palau sembla ignorar les necessitats dels seus ciutadans.

Recordem que fer us d’un espai social on també es pot gaudir d’una piscina, és un bé del qual no tothom pot gaudir, per tant, l’espai que ens ofereix la piscina municipal hauria de donar resposta a la diferència social i les necessitats de molts palauencs i palauenques, però amb aquestes tarifes que l’ajuntament ha publicat, no ho fan.

Volem una piscina pública al servei del poble.

Construïm un poble per a tots, socialitzem la piscina...!!!

Per aquests motius, el Grup Municipal d’Esquerra Republicana a l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera varem proposar d’adopció de les següents taules, en el PLE del passat 28 de juliol de 2016, i que l’actual equip de govern nomes ens han respectat algunes de les nostres propostes, tot i que considerem que es tindrien que haver aplicat totes, pel be de tots els palauencs i palauenques.

A continuació us oferim la NOSTRA proposta, presentada en el PLE esmentat :