E.R.C. Santa Maria de Palautordera

Qui som

NOVA SECCIÓ LOCAL D’ERC  A PALAUTORDERA

Des del passat mes de Maig-2015 han passat moltes coses a la secció local de Palau, la primera va ser la renovació de la junta directiva en dos dels seus càrrecs: Presidència i  Secretariat, i vàrem ampliar la junta en tres vocals mes.

Això vol dir començar un nou camí amb nous aires i noves maneres de fer, tot i que els nostres objectius segueixen sent els mateixos:

Volem que la nostra tasca a Palau estigui centrada en les persones, per tant l’acció social, és primordial per nosaltres i treballarem des de la nostra posició a l’Ajuntament perquè es treballi envers les necessitats de la gent del nostre poble i que els recursos, que són de tots, estiguin justament repartits.

Volem una millor gestió del poble que és de tots i per tant vetllarem per això i donarem informació de tot el que va succeint i que creiem que tothom ha de saber. El nostre butlletí recollirà la feina feta per la nova Secció Local, transmesa i executada mitjançant el nostre regidor a l’Ajuntament, en Xavier Blas i el publicarem després de cada sessió del Ple municipal, aproximadament cada dos mesos.

La tercera via de treball serà l’assoliment de la República Catalana treballant conjuntament amb tots els estaments que hi estan fermament implicats.

Desitgem aconseguir una Secció Local forta de gent compromesa i plural i donem les gràcies a tots els que s’han acostat a nosaltres i volen col·laborar. Són vells militants d’ERC que estaven una mica allunyats de la Local i altres que estan molt motivats en poder participar en aquest nou camí.

Us convidem a que us poseu en contacte amb nosaltres a través del facebook o correu electrònic per poder aconseguir aquesta fortalesa de la Secció Local.

-Un nou facebook: ERC Palautordera
-Web: http://locals.esquerra.cat/santamariapalautordera