Sant Andreu

Endavant amb les Consultes! 9/12 Xerrada informativa

Endavant amb les consultes!
Hem passat per un llarg període de desencís amb una retallada de l'Estatut aprovat pel Parlament de Catalunya al setembre del 2005, amb un estatutet pendent de la decisió del Tribunal Constitucional, amb un finançament clarament insuficient i lluny del concert econòmic i amb una Llei de Consultes que depèn en últim terme de la voluntat del govern espanyol. En aquest context clarament desesperançador va tenir lloc la consulta del passat 13 de setembre a Arenys.

Aquest acte va marcar un punt d'inflexió en l'agenda política catalana i va suposar per a tots els independentistes una llum d'esperança i un nou focus d'il·lusió nascut des de la base. Ara som tots nosaltres els responsables de que aquesta flama no s'apagui, som responsables de que cremi amb més intensitat.

El 29 de novembre a Barcelona es va donar el tret de sortida a la cursa per la nostra sobirania. Aquest diumenge vam ser tots i totes al Fòrum de Barcelona, el proper 13 de desembre totes i tots anirem a votar.

Des de Sant Andreu volem afegir el nostre petit gra de sorra i pel proper 9 de desembre hem organitzat una xerrada informativa sobre les consultes a càrrec d'en Lluís Pérez, membre de la Coordinadora