Sant Andreu

Totes les opinions

11 de setembre del 2016. Una Diada "a punt"

Una crònica de LLUÍS ROLDÁN PASCUAL Com cada any he participat a la Diada tot i que m’ ha costat força inscriure‐m’hi. Tenim clar la importància de participar‐hi i no defalliré, però la inscripció comença a ser feixuga; has de calcular si el tram té ombra, on estaran la resta de família i coneguts... Finalment ens hi hem inscrit però la part de família que vaig inscriure jo, hem acabat anant a un tram diferent de l’inscrit, les coses del directe! Un altre tema previ, comprem samarretes ? Quin enrenou amb el desplaçament per adquirir-les, torna a mirar les talles de cadascun i el meu oncle dient: “semblarà el Bernabeu, tant de blanc”.

El debat sobre les eleccions espanyoles del 26J (Una opinió)

Una crònica de: Lluís Roldan Pascual. El dia 19 de juny del 2016, TV3 va promocionar un debat televisiu entre els primers candidats de les sis formacions polítiques catalanes que es presenten a les eleccions al Congrés i al Senat espanyols. El debat el moderava la periodista Mònica Terribas i va durar una mica més de dues hores amb un sol descans. Dels participants al debat destaco: Juan Carlos Girauta: Irreconeixible: respectuós, metòdic i simpàtic.

Cròniques Municipals: Valoració del primer any de govern.

Valoració del primer any de govern TOT ESPERANT...           Fa ja un any que tenim nou govern a la ciutat i al Districte. El 28 de maig de 2015 les ciutadanes i ciutadans de Barcelona van votar per un canvi Barcelona. Es poden fer moltes interpretacions però més enllà del canvi de color de govern, el que va quedar clar fa un any es que els nostres conciutadans volien fer una bona sacsejada a la ciutat.

Cròniques Municipals

Ara que ja fa un any de les darreres eleccions municipals.  Ara que els dos consellers de Sant Andreu ja hem tingut temps  per entrar a fons en  el fascinant, complexe i molt divers territori de la política de proximitat. Ara que tenim plena consciència de la diversitat que ens envolta, barri a barri, entitat a entitat, realitat a realitat. Ara, ens decidim a començar un altra petita aventura, aquest blog.