Sant Andreu de la Barca

Vuitè homenatge a Joan Lladó i Caus

Homenatge a Joan Lladó i Caus.
Enguany celebrem el vuitè Homenatge a Joan Lladó i Caus, historiador i lluitador pels drets socials i nacionals.
Malauradament ens va deixar l’any 2001 quan comptava amb 34 anys i havia d’encapçalar la llista per a les eleccions municipals del 2003. En Joan és qui va obrir el camí que estem recorrent i ho va fer mostrant la força del diàleg com a resolució de conflictes, de canviar per la via política allò que era injust i aconseguir un poble lliure i amb menys desigualtats, i tot des del profund coneixement de la nostra història com a santandreuencs i baixllobregatins.
Aquest any volem fer patent el nostre projecte polític.Creiem fermament que la República Catalana és la millor via per aconseguir un país net i just, amb una societat del benestar avançada, diversa i cohesionada, on es prioritzin els drets, les oportunitats i el benestar col·lectiu. Per aquesta raó, amb la participació de molts de vosaltres, posarem a prop del monòlit les paraules REPÚBLICA CATALANA, lletra a lletra, poc a poc però sense pausa. Posarem 17 lletres, que també representen els 17 anys que en Joan malauradament ens va deixar.