Esquerra Santa Oliva - Acord Municipal

Resum i imatge de la xerrada " Sabem lo que mengem? "

• Xerrada Som lo que sembrem, a la Llar dels avis.

Els Trànsgenics.

El passat 18 de març, ala nostra llar, es va dur a terme una xerrada a càrrec d'un representant de l'Associació Som lo que sembrem. L'acte va començar a les 8 del vespre i va comptar amb la presència d'una quarantena de persones.

En Josep Padró, representant de la PLATAFORMA TRANSGÈNICS FORA i pàges de la Bisbal del Penedès (com ell mateix es va presentar), ens va fer una xerrada, on va explicar-nos d'una manera molt entenedora un tema tan complicat i a l'hora tant perillós, com és els dels OMG (Organismes Modificats Genèticament). Aquest són organismes vius als quals sel's hi han incorporat artificialment gens d'altres organismes : més coneguts com a transgènics.

Per tal de tenir cura de la nostra salut, hem de ser uns consumidors crítics i informats i no comprar transgènics (tot i que és difícil fer la selecció). Per més informació es pot consultar la guia d'aliments transgènics a www.greenpeace.es , per saber quins productes contenen OMG.

L'acte que va ser tot un èxit, va finalitzar amb un petit refrigeri. Des d'aquí volem aprofitar, una vegada més, per donar les gràcies als nostres avis per cedir-nos un espai i per haver compartit amb nosaltres el seu valuós temps.