Esquerra Santa Oliva - Acord Municipal

Qui som

En les darreres eleccions municipal, l'any 2.007, vaig presentar-me com a alcaldable davant de l'electoral de Santa Oliva.

Permeteu-me que, aquest any d'eleccions, em presenti davant vostre amb total humilitat i respecte tal i com vaig acabar la presentació en les darrreres eleccions.

Em dic Josep Carreras i Benach, i pels que ja em coneixeu sóc en Pep de Cal Míliu.

Sempre he estat vinculat a les diferents entitats i associacions del poble i actualment com a regidor, gràcies als vots d'una part important de l'electorat del municipi.

Un Pep de Cal Míliu que encara creu que Santa Oliva té futur de poble. Que malgrat estar endeutats i tenir el poble, el nostre poble , paralitzat i amb un futur incert, sóc dels que creu en la força de les persones, del sentit comú, de la responsabilitat, de la feina ben feta, de la justícia, del sacrifici, del diàleg, de la modèstia, del treball, de l'esforç i de la humilitat. Una Santa Oliva mil·lenària que està dirigida per un Ajuntament, i que aquest Ajuntament està representat per un equip de govern i una oposició, que representen a més de 3.200 persones censades. Persones com tu i com jo, que cada dia que ens aixequem creiem amb més o menys convicció, en els valors de les persones, en aquells valors que un dia, ara farà quatre anys vàrem veure en les persones en les que vam donar la nostra confiança amb el nostre vot, i tota aquesta confiança cap els nostres representants es tradueix en com veiem el got d'aigua, si mig ple o mig buit.

"Si és l'electorat el que talla el pa, el que mana, com així us expliquem any rere any durant les campanyes electorals, ha de ser també la gent els que decideixin quina fulla cal girar per arribar al final, fins a on arribar, on cal anar i què fer o no fer. I tot això és responsabilitat del proper Alcaldable escollit pel poble en les urnes: posar en coneixement dels ciutadans de Santa Oliva de quines eines disposa el nostre ajuntament per fer justícia en cas necessari. Perquè de res haurà servit remoure merda durant quatre anys si després no exigim responsabilitats, caigui qui caigui, peti qui peti. I si hi ha delicte, cap al jutjat".

Ara depèn de tu, de com vegis el got d'aigua. Jo estaré aquí per fer que aquest got d'aigua el vegis del tot ple.

Confia en mi, no et decebré.

Josep Carreras
Alcaldable de Santa Oliva