Santa Susanna

Totes les opinions

Esquerra - Santa Susanna

Els Convergents acusa a l’oposició de generar desconfiança cap al govern

Josep Monreal i el grup Convergent han han acusat als partits de l’oposició que les crítiques al plenari durant aquesta legislatura de generar desconfiança vers al govern de CIU. En el darrer Butlletí Municipal d’Informació (BIM) del mes de maig Monreal i CIU carreguen contra l’oposició. De fet, l’objectiu de les crítiques dels convergents contra l’oposició no pressuposen que hi ha hagut una actitud per reprovar.

Joaquim Arges

UN ANY DE LA CONSULTA PER LA INDEPENDÈNCIA

Recordo que, el dia de la  Consulta d’Arenys de Munt sobre la Independència de Catalunya, vaig veure  alguns veïns de Santa Susanna. Pocs dies després CiU de Santa Susanna va presentar una moció de suport a la Consulta al plenari. Monreal va donar llibertat de vot als seu equip, i la moció es va aprovar amb els vots en contra del PSC, el PP . D’aquesta manera el 25 d’abril del 2010, els de Santa Susanna vam poder engegar aquest referèndum, malgrat la predisposició de l’Ajuntament, no vam poder gaudir ni de recursos ni de les mateixes oportunitats d’altres municipis.