Sant Boi de Llobregat

L’alcaldable d’Esquerra Sant Boi s’ha pronunciat sobre el fet que el segon Tinent d’Alcalde Lluís Pérez hagi abandonat la militància d’ICV, però s’hagi mantingut al càrrec fins a les eleccions municipals

En declaracions a Ràdio Sant Boi sobre la noticia publicada pel Diari Ara el passat dimecres dia 18, el portaveu i candidat a l’alcaldia d’Esquerra Sant Boi, Miquel Salip, ha afirmat que “ens sembla preocupant i greu que des de la seva formació política i des de els seus socis de govern, que entenem que també n’eren conscients, no s'hagi parlat d’això fins que no ho ha publicat un mitjà de comunicació. Un pacte del silenci entre el PSC i ICV i entre ICV internament per no anunciar aquesta qüestió de gran transcendència, que la persona que ha estat la cara visible del partit durant anys i la persona d'ICV amb més importància dins del govern municipal plegui de la militància, però mantingui el seu càrrec dins de l'executiu municipal, ens indicia que es mouen encara amb esquemes de la vella política, encara que alguns parlin de ser bon govern”.

Notícies relaciones:
entrevista de Ràdio Sant Boi a Miquel Salip