Sant Boi de Llobregat

L'Assemblea d'Esquerra a Sant Boi va aprovar ahir la seva candidatura per encapçalar el projecte independentista a la ciutat de Sant Boi

• Josep Maria Cervelló
Ahir, dimecres 1 de setembre, la secció local d'Esquerra a Sant Boi va donar el tret de sortida al curs polític amb l'elecció de Josep Maria Cervelló com a candidat del partit a les properes eleccions municipals, que tindran lloc el maig de l'any vinent.

En el seu discurs de presentació, Cervelló va marcar algunes de les línies amb les que Esquerra es presentarà a les properes eleccions. "Després de 3 anys de govern municipal, -va dir- hem constatat que el nostre programa electoral no és l'objectiu de la legislatura sinó el punt de partida." En aquest sentit va destacar que "contactant amb la gent, les teves idees, les teves propostes, van millorant i es materialitzen de maneres diferents de com les havies previst, perquè la ciutadania les enriqueix".

En una altra línia, Cervelló va recordar que ha estat la presència d'Esquerra al govern (tant de la Generalitat com a l'Ajuntament) el que ha "situat l'independentisme al centre del debat polític".

Finalment, Cervelló va deixar clar que "Esquerra creu en les potencialitats de la ciutat. Som optimistes respecte del futur, i la ciutadania d'aquesta ciutat també ho és. Sant Boi és una bona ciutat per viure-hi, però hi ha coses que es poden fer millor i nosaltres estarem per ajudar a fer-les millor."

L'assemblea també va escollir la Comissió Electoral Local, encarregada d'elaborar la proposta de llista que serà ratificada en una assemblea futura. Aquesta comissió està integrada per Josep Maria Cervelló, Enric Garcia, Lucia López, Toni Vélez i Miguel Àngel Toro.