Sant Boi de Llobregat

Premi Joan Sardà 2017

Joan SardàAquest 2017 la secció local d'Esquerra Sant Boi atorgarà per onzena vegada el premi Joan Sardà en memòria de l'històric militant republicà i independentista desaparegut ara fa 14 anys. El premi vol reconèixer la trajectòria de persones, entitats o associacions, locals o no, que contribueixin amb la seva acció a fomentar els valors republicans d'igualtat, fraternitat i llibertat. El guardó s'entrega actualment en dues categories: compromís nacional i compromís social.

El 8 d'abril s'obre un procés participatiu obert a tota la ciutadania que durarà fins el 30 d'abril. Les propostes es podran fer  arribar per tres vies:

Correu electrònic a santboidellobregat@esquerra.cat
Twitter de la secció local: https://twitter.com/esquerrasantboi
Esdeveniment de facebook: https://www.facebook.com/events/409055642807785/

La setmana de l'1 al 5 de maig s'anunciaran els guanyadors de les dues categories a través dels canals de comunicació del partit i s'entregaran els guardons el dia 23 de maig al teatre de Cal Ninyo. Es poden consultar les bases del certamen en el document adjunt d'aquest mateix article.