Sant Boi de Llobregat

Premi Joan Sardà 2018

Aquest 2018 la secció local d'Esquerra Sant Boi atorgarà per dotzena vegada el premi Joan Sardà en memòria de l'històric militant republicà i independentista desaparegut ara fa 16 anys. El premi vol reconèixer la trajectòria de persones, entitats o associacions, locals o no, que contribueixin amb la seva acció a fomentar els valors republicans d'igualtat, fraternitat i llibertat. El guardó s'entrega actualment en dues categories: compromís nacional i compromís social.

El 5 d'abril s'inicia el procés participatiu, obert a tota la ciutadania, per triar els guardonats d'enguany. El període de proposta de candidats durarà fins el 30 d'abril i les propostes es podran fer arribar per tres vies:

Correu electrònic a santboidellobregat@esquerra.cat
Twitter de la secció local: https://twitter.com/esquerrasantboi
Esdeveniment de facebook: https://www.facebook.com/events/409055642807785/

La primera setmana de maig s'anunciaran els guanyadors de les dues categories a través dels canals de comunicació del partit i s'entregaran els guardons en el marc de la Festa Major de Sant Boi al teatre de Cal Ninyo. Es poden consultar les bases del certamen en el document adjunt d'aquest mateix article.