Sant Boi de Llobregat

Jaume Sans, nou president d'Esquerra Republicana a Sant Boi

A falta d’un any per unes eleccions municipals que poden validar la majoria parlamentària independentista, Esquerra Sant Boi renova la seva Executiva local per consolidar un grup més fort, més cohesionat i eleva el seu perfil polític amb la presidència de Jaume Sans, que també és regidor al consistori santboià. L'assemblea per elegir el nou president ha tingut lloc a l'emblemàtic espai de l'Ateneu Familiar i en un dia molt especial, 14 d'abril, dia en que la secció local commemorava també el 87è aniversari de la proclamació de la República Catalana.

L’Executiva que encapçala Jaume Sans recupera capital polític amb la incorporació de l’antic regidor Enric Garcia després d’un temps allunyat dels càrrecs orgànics a nivell local, a banda de mantenir el nucli de l’executiva sortint per tal de continuar la feina començada al 2015 i que el nou president avala. En aquest sentit, Sans seguirà comptant amb la participació del fins ara president Sergi Purcet, que se centrarà en l’activitat comunicativa de la secció local. L’equip també comptarà amb noves incorporacions i la creació de càrrecs adjunts a les secretaries principals.

Segons Jaume Sansfer un pas endavant en el moment que està vivint el país és molt valent, ens exposem molt, però no ens hem amagat mai ni ho farem ara”. Agraeix així la implicació i predisposició del nou equip que lidera i el suport i confiança de la militància que l’ha avalat en assemblea per àmplia majoria. El nou president té clar que l’objectiu per a les properes municipals ha de ser assolir l’alcaldia de Sant Boi, i les seves línies de treball estaran orientades a aconseguir-ho: “Aquest mandat hem estat la principal oposició al govern municipal, estem preparats per governar i hem de treballar en aquesta línia juntament amb altres partits i entitats de la ciutat”.

L’assemblea local va comptar amb la presència del secretari d’organització comarcal Gerard Fernández en representació de la permanent del Baix Llobregat. Després de l’elecció de la nova Executiva, va encoratjar el nou president a treballar intensament de cara a les eleccions municipals i va instar a tota la militància a romandre cohesionada i forta al voltant del projecte que liderà Jaume Sans els propers quatre anys.