Sant Boi de Llobregat

Premi Joan Sardà 2019

Com cada any, i per tretzena vegada, la secció local d'Esquerra Republicana de Sant Boi i el Jovent Republicà organitzem el Premi Joan Sardà en memòria de l'històric militant republicà que ens va deixar l'any 2002. Amb aquest premi volem reconèixer la tasca i la trajectòria de persones, entitats o associacions, locals o de fora de Sant Boi, que contribueixen amb la seva acció a fomentar els valors republicans d'igualtat, fraternitat i llibertat. Des de 2013, en commemoració del desè aniversari de la mort del nostre company, el premi s'entrega en dues categories: compromís nacional i compromís social.

El primer d'abril s'inicia el procés participatiu, obert a tota la ciutadania, per triar els guardonats d'enguany. Durant tot el mes d'abril tothom que ho vulgui podrà proposar noms d'entitats o persones que cregui mereixedores de guanyar el premi. Les propostes es podran fer per les següents vies:

Correu electrònic a santboidellobregat@esquerra.cat
Twitter de la secció local: https://twitter.com/esquerrasantboi
Facebook de la secció local: http://www.facebook.com/esquerra.santboi
Instagram de la secció local: @nousantboi

La primera setmana de maig s'anunciaran els guanyadors de les dues categories a través dels canals de comunicació del partit i es notificarà el premi als guardonats. L'acte d'entrega de premis, que habitualment es realitza en el marc de la Festa Major de Sant Boi, aquest any s'ajornarà fins al juny per no interferir en les conteses electorals del proper maig. Es poden consultar les bases del certamen en el document adjunt d'aquest mateix article.