Sant Boi de Llobregat

Qui som

Sigueu tots i totes molt benvinguts a la web de la secció local d'Esquerra Republicana a Sant Boi.

La nostra ciutat és viva i no descansa, sempre hi passen coses, i algunes s'expliquen i d'altres no. Amb aquesta web volem facilitar tot tipus d'informació sobre la nostra tasca a Sant Boi, però també sobre tot allò que es mou a la ciutat, per tal que sigui un canal obert i una eina útil per tothom. Però no és l'única plataforma de la que disposem, ens podreu trobar també a facebook, a twitter o a instagram, i per descomptat, a través del nostre correu electrònic. No dubteu en contactar-nos, estem a la vostra disposició.

Esquerra Republicana és un partit amb unes fortes conviccions d'esquerres, republicà i d'arrel nacional catalana. No ens amaguem de voler una Catalunya forta i sobirana, però sempre socialment justa i neta. Estem convençuts que per aconseguir aquesta Catalunya que volem, l'hem de començar des del municipalisme, des del carrer, fer el que a nosaltres ens agrada anomenar el republicanisme quotidià. La política és cosa de tots, no n'hi ha prou en votar en unes eleccions cada quatre anys i hipotecar el nostre destí a un equip de govern que molts cops no ens representa. La ciutadania ha de ser participativa, corresponsable i decisòria, des de les entitats, des dels col·lectius, i des de la individualitat de cadascú. Així és com la gent d'Esquerra entenem la política, i com ens agrada practicar-la.

Us convidem a fer camí amb nosaltres, a ser actius i participatius perquè Sant Boi us importa tant com a nosaltres. Les crítiques seran sempre benvingudes si són constructives, i les vostres aportacions sempre seran valuoses. I no cal dir que si voleu unir-vos al projecte d'Esquerra a la ciutat sereu molt benvinguts! Hi ha moltes maneres de col·laborar, no dubteu en comunicar-vos la vostra.

Res més, confiem que aquesta eina, i totes les altres de les que disposem, us seran útils tant informativament com comunicativa. Com a president, resto a la vostra disposició pel que convingui.

Jaume Sans i Margenet
President d’Esquerra a Sant Boi de Llobregat