Sant Cebrià de Vallalta

Totes les notícies

Moment del acord ERC +  JXCat

Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià de Vallalta tindrà el primer alcalde Republicà de la democràcia

Esquerra Republicana de Catalunya ha signat un Pacte de Govern amb Junts Per Catalunya per tal de garantir un govern sobiranista a l'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta per al mandat 2019-2023. L'assemblea d'Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià va aprovar ahir el PACTE DE GOVERN i l'acord del Pla d’Acció Municipal. En aquesta sentit, ha aprovat portar a terme un Pacte de Govern amb Junts per Catalunya per tal de garantir un govern sobiranista al nostre municipi que representa la voluntat del 42% del electors que va exercir el seu dret a vot el passat 26 de maig. Aixi mateix, l'Assemble d'Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià de Vallalta ha ratificat l'Acord de Govern que han signat tots els membres del futur govern. Segons aquest acord elaborat per ambdós Grups Municipals, els 4 regidors d'ERC-AM Sant Cebrià i els 2 regidors de Junts x Catalunya al Consistori de Sant Cebrià es comprometen a votar a favor de l'Albert Pla Besolí com a nou Alcalde de Sant Cebrià durant el Plenari de Constitució de l'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta, que tindra lloc a la Sala de Ples avui dissabte 15 de juny a les 12 del migdia. El pacte té com a objectiu aconseguir un Govern estable per al poble de Sant Cebrià i estipula els principis bàsics de Govern tot posant en relleu les coincidències programàtiques i el compromís d'ambdues parts a treballar conjuntament per al bon funcionament del Govern Municipal de cara al mandat 2019-2023.

ERC Sant Cebrià arriba al pacte amb JxCat

ERC Sant Cebrià i JxCat Sant Cebrià arriben a un pacte per poder governar conjuntament els propers 4 anys. Per entendre un pacte hem de mirar enrere i explicar els últims fets. Passats uns dies de les eleccions del 26 de maig, ERC com a força més votada, comença la ronda de contactes amb la resta de grups que han tret representació, mitjançant les urnes, en el proper mandat. L´opció inicial que proposava ERC era fer un pacte amb les forces sobiranistes de Sant Cebrià de Vallalta i així se´ls va informar. Posteriorment, concretament el dia 6 de juny, vam rebre resposta de la CUP que ens comunicava la renuncia al pacte amb ERC per incompatibilitats. Així doncs, el dia següent, el 7 de juny seguim les converses amb Jxcat acabant de perfilar el que sota el criteri del partit podia ser un pacte ferm. El dia 8 de juny ERC rep una trucada de la CUP informant que han decidit finalment entrar en el pacte atès que hi ha canvis interns del partit. La resposta d´ERC és que s'ha de tornar a plantejar en assamblea doncs la situació ara és molt diferent. Finalment ERC, trobant-se en una situació complicada perque el pacte estava molt avançat, decideix tancar-lo només amb Jxcat. Des d´ERC lamentem no haver dut a terme el pacte proposat inicialment però estem segurs que serà un pacte sòlid, ferm i obert a tothom per treballar per al nostre poble.

Comença la roda de diàleg

ERC, com a legítima guanyadora de les eleccions municipals 2019 a Sant Cebrià de Vallalta, comença la roda de diàleg amb les forces polítiques per trobar la solidesa que el nostre poble necessita. Seguim fent camí.

Moment del recompte del 26M 2019

458 gràcies! ERC Sant Cebrià ha guanyat les municipals 2019

Esquerra Republicana de Sant Cebrià ha guanyat per primera vegada les eleccions municipals a Sant Cebrià de Vallalta amb el suport de 485 cebrianencs i cebrianenques.  Amb aquests vots, ERC s'imposa amb el 28,22% dels vots i porta als republicans a ser la primera força política a l'Ajuntament, amb un total de quatre regidors. La segona força política, AVSC va obtenir 247 vots, que això suposa 15,22% del total de suports i obtenen 2 regidors. Com a tercera força de l'Ajuntament hi trobem JXCAT que obté 2 regidors amb 239 (14,73%) resultats obtinguts. Tres forces polítiques (CUP, SC+ i PSC) obtenen un sol regidor. També cal destacar que el republicanisme d'esquerres s'imposa amb la presència de 7 regidors al consistori.   Albert Pla: "Orgullosos d'haver obtingut aquests resultats. Sant Cebrià després del 1O és un orgull de poble. Per tant, estem molt contents." Per als republicans, aquests resultats obtinguts, després d'estar quatre anys a l’oposició i després de veure el desgavell del Consistori, volem creure  que Sant Cebrià és un poble democràtic, d'esquerres, republicà, i que vol seguir fent camí.  Un cop coneguts els resultats, ERC Sant Cebrià augmenta a quatre els regidors que tenia el passat mandat, els quals, segons la llista presentada per aquest 26M, seran: Albert Pla, Anna Basas, Jordi Armengol i Anna Rodon.

Vols llegir el nostre programa electoral?

Aquí podreu llegir el nostre programa electoral i conèixer a les persones que integren la llista per a les Municipals 2019. Ens trobareu a tots voltant pel poble i en els actes previstos que estem anunciant. Programa Electoral 2019 Bona lectura!

En cas de perill no podrem evacuar

Estem realment preocupats doncs recentment vam sentir en un Ple que n´anunciava que els camins, franges, carreteres, etc de l´entorn de Sant Cebrià estaven nèts i preparats pel període de risc d´ incendis. I res més lluny de la realitat.  De seguida ens va saltar l´alarma doncs pocs dies enrere havíem notat que el camí de les Torrenteres als tres termes, camí importantíssim per l´evacuació en cas de perill, estava tallat i mal senyalitzat. N´adjuntem les fotos. Porta tallat des del mes d´octubre i aquest any no ha plogut tant com altres anys i estem realment preocupats pel què pugui passar en cas de necessitat. Els accessos a les urbanitzacions també estan bruts, deixats i en molt estat, i desde que l´alcaldessa governa sola encara més. Hi ha persones que han inclús trencat els seus cotxes degut als esvorancs que tenen davant de les seves cases.  La riera en el nucli urbà també té una imatge de deixadesa. Ens consta, a més a més, que la instància presentada al mes de desembre amb número de registre 2018-E-RC-5118 i data 12 de desembre del 2018 no ha estat mai contestada per part de l´Ajuntament, fet que trobem molt greu doncs estem al mes de maig i el límit de resposta de les instàncies presentades és i ha de ser molt inferior. Es tractava d´una instàcia que sol.licitava la tala d´alguns arbres de la carretera de Castellà d´Índies, sobretot un que degut a les fortes pluges i vents que hi sol haver en el nostre municipi, ha quedat totalment descalçat. Amb el greu perill que això genera pels cotxes i vianants que hi passen diàriament, que en són molts. És per tot això que des d´ERC Sant Cebrià denunciem una vegada més aquesta situació i exigim a l´alcaldessa que governi per tot i per a tots i que si no n´és capaç, probablement per què una persona sola no pot dur un Ajuntament de més de 3000 habitants, demani ajut a l´oposició.

Albert Pla votan el 28A'19

617 gràcies

Benvolgut, benvolguda, L'Executiva Local d'Esquerra Republicana de Sant Cebrià reunida el mateix diumenge 28 d'abril de 2019, vol transmetre: 1. Un sincer agraïment a tota la militància, les persones simpatitzants i amigues que han fet una extraordinària campanya que ha permès a ERC ser la primer força a tot Catalunya. 2. Un agraïment també als 617 electors per la confiança dipositada a ERC.  3. Animar a tothom a seguir treballant des del poble, les entitats, al carrer, per enfortir i consolidar Esquerra Republicana com l'eina per donar resposta a les necessitats de la ciutadania i per construir el poble que volem. Seguim en campanya permanent, fins a la victòria! Resultats electorals a Sant Cebrià a 28 d'abril de 2019 http://locals.esquerra.cat/santcebriavallalta/resultats-electorals/municipals-eleccions-congres-2016-resultats