Sant Cebrià de Vallalta

Totes les notícies

Albert Pla, escollit cap de llista d´ERC a Sant Cebrià de Vallalta

La secció local de Sant Cebrià de Vallalta ha escollit Albert Pla i Besolí alcaldable d’ERC a Sant Cebrià de Vallalta per a les pròximes eleccions municipals del maig de 2019. L’assemblea celebrada aquest vespre ha comptat amb dues candidatures, la d’Albert Pla proposada per l’Executiva local i la de l’Eloi Coll per presentació d’avals. El resultat de les votacions ha estat de 50% vots a favor de la candidatura de Pla i de 38% vots per la Candidatura de Coll, més un vot en blanc. La secció local d’ERC ha considerat Albert Pla un gran candidat per a les municipals ja que tot i la seva joventut, és una persona molt responsable, professional, dinàmica i enèrgica. Una persona amb moltes ganes de treballar per el poble i que sent una gran estima per Sant Cebrià. En el seu discurs Pla ha agraït la confiança que la secció local d’ERC de Sant Cebrià li ha brindat i ha afegit que no li fa por assumir aquesta responsabilitat, ja que està acompanyat d´un gran equip. Sobre la situació actual Pla ha citat ‘Estem patint una situació surrealista al poble, des de ERC treballarem per poder trobar la millor solució aquesta situació, aquest consistori ha de recuperar el seny. Liderar un Ajuntament mai pot ser cosa d’una sola persona, l’equip que t’acompanya és primordial. Sense equip no hi ha lideratge’.  Pla ha posat especial èmfasi en els habitants del poble ‘Sant Cebrià té un potencial increïble, començant per la seva gent. Hem d’incentivar els nostres ciutadans, motivar la seva empenta i la seva creativitat. Estar al costat de les associacions és fonamental’ El cap de llista per Sant Cebrià ha ressaltat la importància d’escoltar tothom, avaluar les possibilitats de resposta i actuar per resoldre els problemes que afecten a la vida de les persones.  Albert Pla ha manifestat ‘volem que l'Ajuntament sigui més eficaç en la resolució dels problemes en els quals l'Ajuntament ha de donar una solució i una resposta ràpida’.

Els dos candidats a la passada conferència nacional

Finalitzem el procés de primàries per a l'elecció del cap de llista

Arran dels acords presos en l'Assemblea General d'Esquerra Republicana de Sant Cebrià, s'ha iniciat el procés de primàries entre els diferents membres de la secció local per a l'elecció de la/el cap de llista i candidat a l'alcaldia per a les properes eleccions municipals de 2019. Per una banda, es va procedir a l'elecció de la Comissió Electoral Local, l'òrgan que s'encarregarà de garantir l'organització i tot el procés de primàries. I, per una altra, es van fixar les dates d'aquest procés. On avui dia 10 de juliol de 2018 es realitzarà la votació, elecció i proclamació del candidat a l'alcaldia i cap de llista per Esquerra Republicana. Així doncs, expressem de nou la voluntat de treballar des del municipalisme amb vocació de servei a la ciutadania. I ho fem des de la participació de la nostra gent i des de la transparència de cara a les veïnes i veïns de Sant Cebrià de Vallalta SOM-HI!

Esquerra Sant Cebrià fa primàries per elegir cap de llista pel 2019

Esquerra Republicana a Sant Cebrià celebrarà eleccions primàries per elegir el seu candidat per a les eleccions municipals del 26 de maig de 2019. El partit ha oficialitzat el proper dijous 28 de juny la seva decisió en assemblea. AQUESTA DATA S'HA VIST MODIFICADA DEGUT AL PLE Tancat el període de presentació d’avals hi ha dos candidats, un cop s’hagin confirmat que els avals son correctes per la comissió organitzadora, es procedirà a dir els noms dels dos candidats que hi ha. Esquerra Republicana Sant Cebrià ha aprovat la convocatòria d'eleccions primàries per decidir qui serà el número 1 del partit a Sant Cebrià a les properes eleccions muncipals del 2019. EN BREU INFORMAREM DE LA NOVA DATA DE LES PRIMARIES

Contenidors tapant el monument a Lluís Companys

ERC Sant Cebrià presenta instància per retirar els contenidors de davant del monument a Lluís Companys

La instància presentada per el nostre portaveu vol transmetre que no és el lloc més indicat per a posar uns contenidors. S'han col·locat uns contenidors de recollida selectiva just al davant del monument a Lluís Companys i les escales que pugen de l’ambulatori i del col·legi. I aquests no s'han retirat, ni s'han tret de la seva inoportuna ubicació. Veiem que la intenció és mantenir-los al mateix lloc, i no treure'ls del lloc emblemàtic. El nostre portaveu i regidor desitja que es precedeixi, el més aviat possible, a la retirada d’aquests contenidors perquè estan  situats en un lloc de pas i davant d’un monument. Ja és prou estrany i incomprensible que a algú se li acudís de col·locar-los allà on són ara.

La nova executiva sortida de la passada assemblea, del 4 de maig de 2018

Nova executiva local d’ERC Sant Cebrià de Vallalta

Aquest passat divendres dia 4 de maig del 2018 a la sala de plens de l’Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta es va celebrar l’Assemblea de la Secció Local d’ERC. L’Assemblea, a més de revisar quina és la situació del partit i quina ha estat durant els darrers anys, tenia com objectiu l’elecció de presidència i renovació de l’Executiva. Des de la Secció Local valorem molt positivament l’evolució que està tenint Esquerra Republicana de Catalunya tan a nivell nacional com a nivell local, però veiem molt convenient també, adaptar-nos a la nova situació que està vivint el nostre país. Fer créixer el grup amb concordança al paper que està jugant ERC a la resta del territori, és la nostra prioritat. L’adaptació als nous temps ha passat per reassignar els càrrecs i ampliar el grup local incorporant noves persones que ja estan enriquint el grup municipal d’ERC. Aquestes, de diferents edats, experiències, coneixements i formació, fan d’aquest nou grup, un grup potent per poder afrontar els reptes del futur amb força, convicció, valentia i optimisme. Agrair de manera especial el president sortint, l’Eloi Coll, per el seu compromís i per el seu treball incansable que ha fet i que seguirà fent. L’Eloi continua a l’executiva amb la Secretaria de imatge i web. Albert Pla ha estat escollit com a nou president per unanimitat de la mateixa manera que la resta de càrrecs de l’executiva: Presidència i Secretaria d’Organització, Albert Pla. Secretaria de Finances, Josep Deumal. Secretaria de la Igualtat i Comunicació, Anna Basas. Secretaria de Imatge i Web, Eloi Coll. Secretaria d’Estratègia Política i Territorial, Àngel Mondéjar. Secretaria de Política Municipal, Josep Pla. President fundador de la secció Local, Francesc Roig.

Un carril bici vorejara el Montnegre

Esquerra presenta l’Hemeroteca digital amb notícies històriques de Sant Cebrià.

ERC continuarà amb la sèrie de notícies que vàrem recopilar inicialment amb la voluntat de donar a conèixer totes les noticies aparegudes a les webs periodístiques.   Avui us presentem el primer tram de la Hemeroteca digital que va néixer el gener de l’any 2000 fins al desembre de 2014, tot esperant ampliar-la. En aquest moment es poden consultar 300 retalls de premsa.     Es poden trobar tota mena de publicacions: polítiques, esportives, culturals, etc. Per accedir només cal clicar sobre aquest link: http://locals.esquerra.cat/santcebriavallalta/documents/categoria/reculls-de-premsa-de-sant-cebria/pagina/23

PLE DEL 22 DE MARÇ DE 2018

No veiem possible de moment, des d’ ERC, un pacte de govern per fer una moció de censura

S´han mantingut converses amb els partits Republicans, l’Alcaldessa i els quatre regidors de l’Agrupació de Veïns de Sant Cebrià. S’ha conclòs que, atesos el curt període de temps que resta per finalitzar el mandat i el malestar que s´ha generat entre l´ Alcaldessa i els exmembres de l’equip de Govern Municipal, no veiem possible un pacte de govern. A més, pensem que han actuat sovint de manera poc transparent i improvisada. Per a nosaltres és vital l’actuació que es faci en aquest any que queda de mandat si volem que la situació canviï per millorar. Vist tot plegat, no entenem una moció de censura, almenys immediata, perquè tampoc tenim plena confiança en els altres membres d’AVSC.   Després de 3 anys de govern s’adonen que no s’avenien? A dia d’avui i després dels 3 anys de govern, l’AVSC no ha sabut canalitzar la confiança que molts cebrianencs i cebrianenques els van donar, creiem que en gran part per la manca d’entesa interna ja que han demostrat que no han aconseguit treballar en equip. El resultat ha estat l’expulsió del Govern de quatre dels seus cinc membres, per part de l’Alcaldessa. La màxima responsabilitat d’aquesta deriva recau en la persona que va ser escollida per portar l’Alcaldia. Tot i així, tal com hem dit a l’inici, no creiem de moment que la solució sigui una imminent moció de censura.   En major o menor mesura, fem responsable de la situació caòtica que vivim en aquests moments a tot el grup anomenat Agrupació de Veïns de Sant Cebrià (AVSC).De moment no donem suport a la moció de censura, però tampoc veiem que sigui beneficiós per al poble facilitar l’Alcaldia a quatre regidors cessats que no han sabut fer la feina, no han estat a l’alçada. No hem de ser els salvadors de tres anys de deficient gestió i improvisacions. Ara com ara ens costa molt fer aquest pas de donar suport a aquests quatre regidors, si no és que la situació esdevé insostenible. Quina és la nostra proposta?   El mandat actual s’acaba d’aquí a un any.