Sant Cebrià de Vallalta

Totes les notícies

3a Convenció de Dones Electes d'Esquerra

Dissabte 13 de juliol es va celebrar la tercera convenció de Dones Electes d’Esquerra. Més de 250 dones van compartir vivències del seu dia a dia políticament parlant i celebrant que les llistes cremallera han sigut un gran èxit en tot el territori i que l’any 2019 hi hagi 84 alcaldesses. De Sant Cebrià de Vallalta hi va assistir la Regidora d'Igualtat, Anna Basas i Jaumandreu.

Moment del acord ERC +  JXCat

Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià de Vallalta tindrà el primer alcalde Republicà de la democràcia

Esquerra Republicana de Catalunya ha signat un Pacte de Govern amb Junts Per Catalunya per tal de garantir un govern sobiranista a l'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta per al mandat 2019-2023. L'assemblea d'Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià va aprovar ahir el PACTE DE GOVERN i l'acord del Pla d’Acció Municipal. En aquesta sentit, ha aprovat portar a terme un Pacte de Govern amb Junts per Catalunya per tal de garantir un govern sobiranista al nostre municipi que representa la voluntat del 42% del electors que va exercir el seu dret a vot el passat 26 de maig. Aixi mateix, l'Assemble d'Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià de Vallalta ha ratificat l'Acord de Govern que han signat tots els membres del futur govern. Segons aquest acord elaborat per ambdós Grups Municipals, els 4 regidors d'ERC-AM Sant Cebrià i els 2 regidors de Junts x Catalunya al Consistori de Sant Cebrià es comprometen a votar a favor de l'Albert Pla Besolí com a nou Alcalde de Sant Cebrià durant el Plenari de Constitució de l'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta, que tindra lloc a la Sala de Ples avui dissabte 15 de juny a les 12 del migdia. El pacte té com a objectiu aconseguir un Govern estable per al poble de Sant Cebrià i estipula els principis bàsics de Govern tot posant en relleu les coincidències programàtiques i el compromís d'ambdues parts a treballar conjuntament per al bon funcionament del Govern Municipal de cara al mandat 2019-2023.

ERC Sant Cebrià arriba al pacte amb JxCat

ERC Sant Cebrià i JxCat Sant Cebrià arriben a un pacte per poder governar conjuntament els propers 4 anys. Per entendre un pacte hem de mirar enrere i explicar els últims fets. Passats uns dies de les eleccions del 26 de maig, ERC com a força més votada, comença la ronda de contactes amb la resta de grups que han tret representació, mitjançant les urnes, en el proper mandat. L´opció inicial que proposava ERC era fer un pacte amb les forces sobiranistes de Sant Cebrià de Vallalta i així se´ls va informar. Posteriorment, concretament el dia 6 de juny, vam rebre resposta de la CUP que ens comunicava la renuncia al pacte amb ERC per incompatibilitats. Així doncs, el dia següent, el 7 de juny seguim les converses amb Jxcat acabant de perfilar el que sota el criteri del partit podia ser un pacte ferm. El dia 8 de juny ERC rep una trucada de la CUP informant que han decidit finalment entrar en el pacte atès que hi ha canvis interns del partit. La resposta d´ERC és que s'ha de tornar a plantejar en assamblea doncs la situació ara és molt diferent. Finalment ERC, trobant-se en una situació complicada perque el pacte estava molt avançat, decideix tancar-lo només amb Jxcat. Des d´ERC lamentem no haver dut a terme el pacte proposat inicialment però estem segurs que serà un pacte sòlid, ferm i obert a tothom per treballar per al nostre poble.

Comença la roda de diàleg

ERC, com a legítima guanyadora de les eleccions municipals 2019 a Sant Cebrià de Vallalta, comença la roda de diàleg amb les forces polítiques per trobar la solidesa que el nostre poble necessita. Seguim fent camí.

Moment del recompte del 26M 2019

458 gràcies! ERC Sant Cebrià ha guanyat les municipals 2019

Esquerra Republicana de Sant Cebrià ha guanyat per primera vegada les eleccions municipals a Sant Cebrià de Vallalta amb el suport de 485 cebrianencs i cebrianenques.  Amb aquests vots, ERC s'imposa amb el 28,22% dels vots i porta als republicans a ser la primera força política a l'Ajuntament, amb un total de quatre regidors. La segona força política, AVSC va obtenir 247 vots, que això suposa 15,22% del total de suports i obtenen 2 regidors. Com a tercera força de l'Ajuntament hi trobem JXCAT que obté 2 regidors amb 239 (14,73%) resultats obtinguts. Tres forces polítiques (CUP, SC+ i PSC) obtenen un sol regidor. També cal destacar que el republicanisme d'esquerres s'imposa amb la presència de 7 regidors al consistori.   Albert Pla: "Orgullosos d'haver obtingut aquests resultats. Sant Cebrià després del 1O és un orgull de poble. Per tant, estem molt contents." Per als republicans, aquests resultats obtinguts, després d'estar quatre anys a l’oposició i després de veure el desgavell del Consistori, volem creure  que Sant Cebrià és un poble democràtic, d'esquerres, republicà, i que vol seguir fent camí.  Un cop coneguts els resultats, ERC Sant Cebrià augmenta a quatre els regidors que tenia el passat mandat, els quals, segons la llista presentada per aquest 26M, seran: Albert Pla, Anna Basas, Jordi Armengol i Anna Rodon.

Vols llegir el nostre programa electoral?

Aquí podreu llegir el nostre programa electoral i conèixer a les persones que integren la llista per a les Municipals 2019. Ens trobareu a tots voltant pel poble i en els actes previstos que estem anunciant. Programa Electoral 2019 Bona lectura!