Sant Cebrià de Vallalta

NOU WEB MUNICIPAL: serà una eina útil per apropar l'ajuntament al ciutadà i facilitar l'accés a la informació i la realització de tràmits

IMATGE PÀGINA WEB

Fa uns dies Sant Cebrià de Vallalta ha estrenat el nou web municipal, ja en actiu, que presenta un format més modern i que permet una navegació més còmoda i simplificada, i facilita l'accés a la informació relacionada amb el municipi i també els tràmits administratius, que es podran dur a terme des de la seu electrònica.

Aquest nou disseny del web de Sant Cebrià es caracteritza per la claredat en la presentació dels elements, cosa que facilita la navegació per part de l'usuari. El menú principal destaca les opcions més visitades en general, i el menú present a totes les pantalles facilita que l'usuari tingui accés a tots els continguts d'una manera àgil i simple.

En aquesta web, Anna Basas, regidora de comunicació de l'ajuntament, destaca els objectius que es pretenien aconseguir amb el nou web: fer més fàcil i propera la interacció ajuntament-ciutadà, facilitar l'accés transparent a la informació, facilitar la realització dels tràmits administratius, simplificant la burocràcia, i fer del web un espai obert i participatiu, actualitzat permanentment amb informació d'interès per als cebrianencs.

Des d'ERC-Sant Cebrià agraïm a totes les persones que han fet possible la posada en marxa d'aquesta eina essencial per a la comunicació de l'ajuntament la seva tasca i dedicació, estem convençuts que si treballem tots junts podrem aconseguir tot el que ens proposem.

ACCÉS A LA NOVA WEB