Sant Cebrià de Vallalta

El jovent entra a les institucions

Nil Papiol i Albert Pla a la sala de plens

El passat 25 de febrer de 2021 l’Ajuntament de Sant Cebrià, del qual l’Albert Pla n’és l’alcalde,  va rebre a Nil Papiol alcalde d’Hostalric. Aquesta visita va significar la trobada dels dos alcaldes més joves de dues comarques limítrofes (La Selva i el Maresme). Albert Pla va compartir amb en Nil experiències de govern, visions de municipi, i com no podía ser de cap altre manera, el va convidar  a visitar una vinya de maduixers, un dels tresors més preuats de Sant Cebrià.
Amdós alcaldes exemplifiquen el potencial del nou jovent republicà que ha entrat a les institucions. Els resultats històrics d’Esquerra Republicana a les eleccions municipals del 26 de maig de 2019 es van traduir en més joves que mai als ajuntaments, i és que el partit va presentar unes llistes molt diverses amb l’objectiu de ser un mirall de la societat catalana. L’augment de la presència juvenil a les institucions permetrà, sens dubte, desplegar polítiques transformadores especialment a favor de les necessitats dels i les joves.

Anna Basas, Albert Pla i Nil Papiol a la sala de plens