Sant Cebrià de Vallalta

El delegat del Govern a Barcelona visita Sant Cebrià de Vallalta

Ahir 4 de març, en Juli Fernández, delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona i ex-alcalde de Sabadell ha visitat Sant Cebrià de Vallalta. L’han rebut l’alcalde i els regidors d'Esquerra Republicana Albert Pla, Anna Basas, Jordi Armengol i Anna Rodon.

En la reunió mantinguda s'ha parlat de les mancances en matèria d'infraestructures i equipaments municipals que pateix la nostra població i que els anteriors governs municipals no han sigut capaços de solucionar.

Els republicans li hem transmès al delegat del Govern el nostre interès i preocupació per la nova llei d'urbanisme que la Generalitat ha d’elaborar i que reflectirà solucions per urbanitzacions amb dèficits urbanístics. També li hem traslladat el nostre interès en el projecte d'una futura casa de la cultura i les diferents subvencions que la Generalitat ofereix a les entitats municipals.

També hi ha hagut temps per parlar sobre la hipotètica futura composició del nou govern de la Generalitat i s’ha compartit la preocupació per l'entrada de l'extrema dreta al parlament.

A esquerra Sant Cebrià estem convençuts que el futur nou govern de la Generalitat estarà al costat del nostre poble. Com sempre, estem treballant pel nostre poble des del dia 1 pensant en totes i tots els nostres ciutadans. Estarem a tot arreu on calgui per portar les millores que el nostre poble necessita, és el nostre compromís.