Sant Cebrià de Vallalta

Sigues benvingut! Sigues benvinguda!

• Frances Roig
Benvolgudes i benvolguts,

Com a president de la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Cebrià de Vallalta, us dono la benvinguda a la pàgina web del nostre partit.

En aquesta pàgina hi trobareu noticies, informacions, agenda i altres temes d’interès general i local del que fem a ERC de Sant Cebrià de Vallalta.

Volem que sigui un espai de coneixença de la nostra secció local, de les persones que en formen part, de la nostra organització i de totes les activitats que anem fen al llarg de l’any.

Des d’Esquerra valorem molt les noves tecnologies com a manera d’entrar en contacte amb la ciutadania. Per això la considerem una eina eficaç de comunicació. Feu-la servir.

La nostra secció local està formada per homes i dones de Sant Cebrià, per persones que volen col•laborar a fer realitat un projecte de país catalanista, nacional i independent. Persones que tenen il•lusions per fer créixer, dia a dia, la nostra identitat nacional, treballar per recuperar els drets del nostre país que la història ens ha substret i que ha marcat el tarannà de milers d’homes i dones, des de èpoques prou llunyanes. La nostra secció vol ser el punt de trobada de les persones que estimen Catalunya i que no es conformen amb el què fan altres partits que no
S’atreveixen a arribar allà a on Esquerra creu que hem d’arribar.

Tenim un horitzó clar, però mentre, estem treballant pel dia a dia.
Treballem a l’ajuntament, ara al govern però quan cal també a l’oposició.

Entra, mira el què fem i coneix la nostra manera d’entendre i fer
política..., i si ho vols, entra a formar part de la nostra família
política. Som gent normal i corrent, amb il•lusions per treballar per Sant Cebrià de Vallalta i per Catalunya.

Sigues benvingut!
Sigues benvinguda!

Visca Catalunya!
Visca Sant Cebrià!

Francesc Roig i Salicru
President secció local d’ERC a Sant Cebrià de Vallalta.