Sant Cebrià de Vallalta

Gràcies pel vostre esforç, compromís i orgull de Sant Cebrià. Seguim endavant

JOSEP PLA - REGIDOR D'ERC - AGRADIT BRUTALMENT - AL SETGE DE LA GC EL 1O
Ahir la gent de Sant Cebrià es va alçar en defensa de la democràcia. Malgrat la violència indiscriminada de les forces de seguretat de l’Estat en contra de la població civil, vam lluitar pel dret a vot i les llibertats civils amb fermesa i serenitat des del col·legi El Pí Gros com a lloc de votació. Ahir, l’actitud pacífica i democràtica de les vilatans i vilatanes de Sant Cebrià va contrastar fortament amb la violència ordenada per un estat que ha perdut tota la legitimitat a Catalunya.

No cal dir que emprendrem les accions jurídiques i presentarem les denúncies oportunes en contra de la violació de drets humans que es van produir ahir a Catalunya. Així mateix, volem transmetre tot el suport i escalf a les persones ferides, a qui desitgem també una recuperació ben ràpida.

Malgrat la repressió, el resultat del referèndum ha sigut contundent a favor de la independència, i el Govern i el Parlament actuaran els propers dies d’acord amb el mandat nítid de constituir la República catalana. Mentrestant, demà us animem a participar a la gran aturada general a Catalunya per rebutjar la violència policial i en defensa de la democràcia.

Finalment, volem agrair l’esforç de tots els vilatants de Sant Cebrià que heu defensat el dret a vot de la vostra gent malgrat el tancament de l'escola. I esperem que acopanyessiu a votar a tothom a altres col·legis de la zona.

Vénen dies en què haurem de defensar la voluntat popular, la democràcia. Ho farem plens de compromís, de fermesa, i pacíficament, com sempre hem fet.