Sant Cebrià de Vallalta

21D: Vot per Junqueras, que continua a la presó

PENJADA DE CARTELLS 21 ERC SANT CEBRIÀ
El nostre cap de llista viurà la campanya de les eleccions del 21 de desembre privat de llibertat, a la presó d’Estremera. Una situació insòlita i excepcional en una cita electoral, i que provoca que part del protagonisme del que és tradicionalment el candidat a la presidència de la Generalitat basculi cap a la nostre número 2, Marta Rovira, que també il·lustra els cartells de campanya d'ERC Sant Cebrià de Vallalta penjats aquesta passada nit.

La democràcia sempre guanya
 és l’eslògan que ERC ha triat per aquesta campanya, que afrontem amb il·lusió tot i les circumstàncies. “La màxima il·lusió possible perquè tenim presos polítics: el nostre cap de llista, els Jordis i el conseller Forn”, relata Eloi Coll, com a president en funcions de la secció local d’ERC de Sant Cebrià de Vallalta.

Els republicans reclamem l’alliberament de tots els presos i el retorn dels que són a l’estranger. A Brusel·les, i amb el president Puigdemont, hi ha també Antoni Comín, número 7 d’ERC per Barcelona. Hores abans de l’inici de campanya, ERC va presentar el seu programa electoral en el que fan explícit el seu compromís amb la República Catalana.

Com ens ha recordat sovint Oriol Junqueras, som llavor de moltes victòries! La gent ERC Sant Cebrià, a l'inici de campanya 21D, conjurats per guanyar!